Nyss dingat 51 och har respeccat till elemental.
↗ till inläggetjaaa
Var samma på min server :S
↗ till inläggetHon kör på The Maelstrom
Woo vezax down, 25 man
http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/WoWScrnShot_051009_223222.jpg
↗ till inlägget
Guldsäljarna's reklam :) Ett trix :P
↗ till inläggetBad Rastas art, infogat med eepanels2woho, mitt första t7.5 :P (handskarna)
och det där var den snyggaste UI'n jag sätt Hivee vill du dela med dig om vart du fick backgrunden?:P
eeeh, behöver mer hjälp en så :o testade att googla "bad rastas art" men hitta inget
↗ till inläggetEtt tips från en ganska erfaren Holy Paladin, gemma aldrig med mp5 mer än du måste för kanske set bonus, sätt intellect i allt =)
↗ till inläggetDet är inte värt det oavsätt vilken set bonus det är, intellect gems överallt, möjligen beroende på meta↗ till inläggetEtt tips från en ganska erfaren Holy Paladin, gemma aldrig med mp5 mer än du måste för kanske set bonus, sätt intellect i allt =)
lol haha ingen som har en hög levelad synd att jag inte kan posta upp bilder på min death knight på level 74 nu hehe jag är på mitt wii och ni som undrar så funkar det faktiskt att koppla ditt tangentbord till ett wii men nu ska vi inte gå off topic haha men kanske tittar tillbaka sen om ni absolut vill se den så gå in på armoryn och sök på gorvladim :) ha det bra
↗ till inläggetfyi så är du en av de låglevlade på forumenlol haha ingen som har en hög levelad synd att jag inte kan posta upp bilder på min death knight på level 74 nu hehe jag är på mitt wii och ni som undrar så funkar det faktiskt att koppla ditt tangentbord till ett wii men nu ska vi inte gå off topic haha men kanske tittar tillbaka sen om ni absolut vill se den så gå in på armoryn och sök på gorvladim :) ha det bra
ugh.. man vart ju hackad nu också Q_Q.. Postar pic på min nya paladin senare när jag lvlat den lite. Gogo retri <3 SCREW U HOLY!
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in