💬
Logga in
Fuska.se

Poll - Hur Mycket Tid Ägnar Du Åt Runescape ? -

36 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej jag undrar lite om hur mycket folk spelar runescape här på detta forumet vore kul att veta =)

Var vänliga och fylla i vilket alternativ som passar dig bäst, så vi kan få upp lite statistik!:D

själv så är jag 2-4 timmar om dagen. (varje dag) brukar spela när jag kommer hem på kvällarna innan jag går och lägger mig :)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Spelar runt 8 timmar varje dag.

Så jag valde:

6-10 timmar om dagen. (varje dag).

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #3

oki hehe tycker jag ser dig online varje gång jag loggar in ^^

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

oki hehe tycker jag ser dig online varje gång jag loggar in ^^

Det är bara för att jag spelar runt 8 timmar varje dag. :)

-no shit.

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

touché

Nivå 9 · Veteranfuskare

minst 1h om dagen. Oftast, vissa helger blir det inget på fredag/lördag.

Nivå 7 · Fuskare

spelar inte varje dag men det brukar bli 4-6 timmar dagarna jag spelar iaf.

Nivå 6 · Fuskare

Olika! Men i genomsnitt så spelar jag 4-6 timmar dagen-Spelar inte exakt varje dag heller.

Jag är memb. lol!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Lägg till "Jag har ett liv och spelar inte fåniga spel som Runescape"

Nivå 4 · Lärling

Skillcollect det märks ju att du har ett liv, du går och skriver i ett forum som handlar om ett spel du inte gillar.

Jag spelar 2-4 gånger i veckan och när jag spelar så spelar jag runt 1-4 timmar.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #11
↗ till inlägget

Lägg till "Jag har ett liv och spelar inte fåniga spel som Runescape"

Ingen flame tack, om du inte har något vettigt att tillge till denna topiken, så är det bättre om du inte svarar alls. och så tycker jag att ditt svar passar in på ovanstående alternativ: "Jag spelar inte längre, eller jag spelar ett annat spel.".

Och så vill jag säga till de 2 som fyllde i alternativet: ":NOLIFE: 15+ timmar om dagen för att jag har inget liv och inga vänner irl.".

Detta alternativet la jag mest till för att fylla i luckan i saknade options, Som sagt ni tjänar ingenting på att ljuga för er själva samt för oss andra här på forumet igenom att svara oärligt på alternativen ovanstående. Detta är helt för att det är skojj att se hurvida man ligger till jämnfört med sina svenska runescape medspelande här på forumet =)

Om det dock råka stämma för er så antar jag att jag måste säga grattis? =) lr nått hehe... idunno forsätt att rösta!

Senast ändrad:

17 May 2009
Nivå 2 · Novis

2-4 timmar om dagen, men vissa dagar blir de knappt 1 så det är från och till

18 May 2009
Nivå 7 · Fuskare

Till alla er som säger att ibland spelar jag inte alls, men när jag spelar, så spelar jag 2-4 timmar, man tar genomsnittet!!!

19 May 2009

Spelar oftast 1 timme om dagen

Nivå 5 · Fuskare

har nyss slutat rs, loggar in då och då eftersom merchar ibland... 2-4 ggr vecka

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

har nyss slutat rs, loggar in då och då eftersom merchar ibland... 2-4 ggr vecka

omg windersen, varför?!?! :'(

20 May 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag spelar typ en gång i veckan fast ibland blir det mer. När jag spelar så e det typ 2-6 timmar

Nivå 0 · Nykomling

Typ 2-3 tim valde 2-4. Raptomex vad heter du på RuneScape? Adda mig jagar131. Utan punkt.

22 May 2009
Nivå 6 · Fuskare

Förut spelade jag åtminstone över 4 timmar om dan, men nu spelar jag inte mer eftersom att datorn laggar sönder när jag spelar ;<

25 May 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Förut spelade jag åtminstone över 4 timmar om dan, men nu spelar jag inte mer eftersom att datorn laggar sönder när jag spelar ;<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in