EDIT: Lås! Denna tråd har fått sitt svar!
Lås!
Finns ingen som kan bevisa det förutom Mods och admin, för de kan möjligtvis se din IP.
Det blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon?
↗ till inläggetDet blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon?
Hackade nån dina mails?
Du har så kallat members - syndromet. Det är bara vad jag vet om, men jag påstår inte att du är member.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon?
Hackade nån dina mails?
Du har så kallat members - syndromet. Det är bara vad jag vet om, men jag påstår inte att du är member.
Ja, någon i crewn (vet inte vem och bryr mig inte), var tvungen att hacka mina mails (som jag asscosierat med Fuska.se) för att kolla upp om jag var Member.
Vad är Member-syndromet? Liknar jag honom i mitt sätt att skriva?
↗ till inlägget↗ till inläggetDet blev bevisat förrut genom att en från crewn (vet inte vem och h*n gick ändå under proxy) kollade upp mitt IP och hackade mina mails. Det skiter jag fullständigt i, men nu har väl alla glömt bort det, så nu har dem inget annat för sig än att kalla mig för Member. Jag fattar inte varför folk tror att jag är han/hon?
Hackade nån dina mails?
Ja, någon i crewn (vet inte vem och bryr mig inte), var tvungen att hacka mina mails (som jag asscosierat med Fuska.se) för att kolla upp om jag var Member.
Vad är Member-syndromet? Liknar jag honom i mitt sätt att skriva?
Ja.
Och varför skulle en mod hacka dina mail?
Det var ingen mod.
Om man väljer "övrigt" och sedan "kontakta oss", och skriver till Fuskas crew, så är det ingen mod. man skriver till.
Den personen var tvungen att hacka mina mails för att se om någonting där kunde anknytas till den riktiga Member.
Jag har för länge sen bytt lösen på de sidorna nu, som den personen i crewn sa att jag skulle göra efter ha sa att han hackat mina mails.
Då var det säkert admin, ingen annan har access till din email så länge du inte har sagt den till nån.
Nej, jag har inte sagt den till någon.
Men i nuläget ser det ut som jag får kontakta Crewn igen, om inte anklagandet mot mig upphör.
Men hur kan du veta att det är nån från fuska.se?
Fick ett PM från en nyligen reggad användare. Personen sa att han var från Crewn och han hade hackat mina mejl så att han kunde bevisa att jag inte var Member. Han sa också att han var tvungen att göra det för att kunna bevisa att jag inte är Member. Det var ingen idé med att anmäla honom för han gömmer sig bakom en Proxy-server som inte kan spåras.
Vem skulle det annars vara om inte Admin?
Han bad mig tillochmed ändra lösenorden på mina mejl. Det är gjort nu.
Antagligen någon som har riktigt tråkigt.
Men eftersom jag skrev till Crewn så kan det inte vara någon annan än någon i Crewn?
Det är sant, men vad hette denna medlem?
Var då ett j*vla tjat.
Ljuger du eller söker du bara efter en massa j*vla uppmärksamhet?
Om du har klagomål, vänd dig till admin så får han ta upp med den medlemmen som är på dig, du behöver inte starta en massa trådar då du har fått ta emot lite kritik. Du är 15 år, var inte så j*vla finkänslig.
Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?
Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.
Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!
Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.
↗ till inläggetOoh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?
Ärligt talat, ska du fullkomligtskita i om jag startar en tråd om detta. Skulle den vara helt onödig så skulle den vara låst nu, vilket den inte är, så håll tyst.
Sluta whina. Om du inte tycker denna tråd borde finns, vad gör du då här och klagar? Åh vad jag stör mig på sådana som du!
Btw, jag har redan skrivit till Admin, en gång till, men har har ännu inte svarat.
Bara att du upprepar(typ) dig sådär är ju bevis nog för att du är Member.
Tro det då, om det gör dig gladare. *******!
↗ till inläggetMen kära du.Ooh, värst vad du var kinkig i dag, haft din kaffe ännu?
Du springer till admin så fort något säger något om dig? Vad tror du det kan bero på?
Din attityd som du har mot alla lär du inte komma långt med. Du behandlar andra så som du själv vill bli behandlad.
Men tyvärr så behandlar du alla andra som skit och inte konstigt att många är på dig.
Det är inte vi som är problemet utan du.
Du skrev att jag "whina" ? Jag har sett att du använder ord du inte ens vet vad dem betyder.. Men hursomhelst, denna tråd och dina inlägg är whining. :)
ps. Medlemmen Member var också en sån som startade trådar om att han blv orättvist behandlad, vilket du också gör. :)
Jag fattar inte poängen med tråden, vem bryr sig om blir kallad member?