💬
Logga in
Fuska.se

Nya Bountyhunter

37 svar · startad

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Om jag får säga min åsikt tycker jag att Bounty Hunter är faktist väldigt kul + att det livar upp själva " pvp worlds ".

Eftersom att nu Runescape 2 finns, eller asså - jag menar att det inte finns någon gammal " wildy " längre utan det är pvp. Så är det lite tråkigt, för att clanwars, eller att springa med sina vänner i wildy och äga ut folk och få vad dom har på sig varje gång lixom, det finns ju inte.

Men men, bra att Runescape inte har blivit jätte dåligt iaf.

Btw har ni märkt den nya updaten?

Menar du "hitpoint-bar" ?

Ser ut som j*vla pokemon. :P

Ja! Ser skit " mjuk " ut, den förra såg mer aggressiv ut!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Gillar inte den riktigt, ser för snäll ut.

31 May 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Värdelöst tyckte jag

Låt mig gissa; Du är lvl 50, du har full rune och en dds.

Att PK:a är inte roligt om man inte kör riktigt spännande fighter med whip och dds eller när någon kör med ags och äger ut alla där, inte när två lvl 50s sitter och tar 13 på varandra i en timme tills någon får slut på mat och springer därifrån.

Jag testade BH idag och jag hade fel, det var grymt kul. Fick bara 200k när jag sålde drops men det finns ju en liten chans att man får något bra så jag ska forsätta.

Nej, jag är lvl 72 med full zamorak och dragon longsword
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Värdelöst tyckte jag

Låt mig gissa; Du är lvl 50, du har full rune och en dds.

Att PK:a är inte roligt om man inte kör riktigt spännande fighter med whip och dds eller när någon kör med ags och äger ut alla där, inte när två lvl 50s sitter och tar 13 på varandra i en timme tills någon får slut på mat och springer därifrån.

Jag testade BH idag och jag hade fel, det var grymt kul. Fick bara 200k när jag sålde drops men det finns ju en liten chans att man får något bra så jag ska forsätta.

Nej, jag är lvl 72 med full zamorak och dragon longsword

72 är inte heller bra. Och full zamorak = exakt samma defence bonus som full rune. Och sen så körde ju du såklart med din full zamorak och dragon longsword eller hur?

Senast ändrad:

1 Jun 2009
Nivå 7 · Fuskare

Ganska trögt att köpa zammy & saradomin tycker jag.

3 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare

Det är kul men men.. ingen vågar möta mig :huh:

Alla loggar ut [targets]..

5 Jun 2009
Nivå 2 · Novis

Tycker de är skit bra att dom äntligen gör en bra update! Nu måste dom göra nåt åt duel arenan så äre all gooood

DD :kung:

6 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling

Jo, jag spelade den nya Bh imorse och jag tyckte att det var helt okej. Men jag tycker också att det inte är någon större skillnad mellan pvp worlds och bh worlds nu. Men jag tycker att det var bra att de gjorde en update.

GG jagex

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Jag ska testa den nya BH ( Bounty Hunter ) Men innan det ska jag först skaffa Rune gold armour.Eller?

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Visst, du kan skaffa rune (g) men tro inte att det e smart att ha med dig den i BH. Du kommer ha större chans att folk vill döda dig och att du sätter dig i ett hörn och grinar om du förlorar =/

8 Jun 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget

Jag ska testa den nya BH ( Bounty Hunter ) Men innan det ska jag först skaffa Rune gold armour.Eller?

Får jag fråga dig hur du tänkte här?

Rune (g) ger samma stats som vanlig Rune.

Rune (g) kostar otroligt så mycket mer än vanlig.

= Varför spendera över 1m på något du förmodligen kommer förlora?

Så ta mitt råd, använd vanlig rune.

Nivå 3 · Lärling

Fick Corrupt dragon axe och sq shield idag! :)

10 Jun 2009
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Fick Corrupt dragon axe och sq shield idag! :)

Nice!

Någon som diggar den nya updaten?

Fick 500 k :)

12 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling

Jag har aldrig varit en pkare , men hoppas att jag blir, eftersom att det är en av de roligatse sakerna när man är f2p., jag suger på det, men iaf...

Är BH....och pvp uselt i f2p? - jag gissar på det

↗ till inlägget

Jag har aldrig varit en pkare , men hoppas att jag blir, eftersom att det är en av de roligatse sakerna när man är f2p., jag suger på det, men iaf...

PvP + F2P är ju ett skämt.

Två spelare står i full rune och rune scimmy och slår 0,0,0,0,13,0,14,12,0,0 etc etc etc...

Och sedan när dem har lite mat så springer dem iväg, är det kul? Nej.

Ska man pka så ska man göra det som member.

13 Jun 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Två spelare står i full rune och rune scimmy och slår 0,0,0,0,13,0,14,12,0,0 etc etc etc...

Visst men man behöver inte ha 40+ def ;)
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Visst men man behöver inte ha 40+ def ;)

Nej det behöver man inte.. Men tyvärr så ser det ut så i f2p.
18 Jun 2009
Nivå 1 · Novis

Joo sant, riktigt trist att det e så :P....

Kunde vara lite......... bättre? :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in