Hej jag har fifa 08 o så kolla jag på fusk o det första fusket på e om alla bra scoutatde sspelare men jag undrar måste man var på ett specielt år elr nåt för jag hittat ingen snälla hjälp mig
Hej jag har fifa 08 o så kolla jag på fusk o det första fusket på e om alla bra scoutatde sspelare men jag undrar måste man var på ett specielt år elr nåt för jag hittat ingen snälla hjälp mig
År 1 kan du hitta alla födda mellan 1989 - 1991.
Säsong 2 1989-1992
O.s.v De är ju olika unga och har du tur kan du hitta någon när de är 15 år, men vanligast när de är alltså cirka 16-18 år gamla. Så kolla deras födelseår och räkna ut vilken säsong de finns tillgängliga på scoutkartan!
Lycka till.
↗ till inläggetamen jag e inte så smart så vilka år ska dom vad föda för säsong sex o sju :rolleyes:År 1 kan du hitta alla födda mellan 1989 - 1991.
Säsong 2 1989-1992
O.s.v De är ju olika unga och har du tur kan du hitta någon när de är 15 år, men vanligast när de är alltså cirka 16-18 år gamla. Så kolla deras födelseår och räkna ut vilken säsong de finns tillgängliga på scoutkartan!
Lycka till.
Kanske ltie sent ute här XD, men iaf. 91-97 :P, om du har tur kanske du stöter på någon 98-99 med.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in