💬
Logga in
Fuska.se

Halo 3 Clan

7 svar · startad

Trådstartare #1

Tja är det någon som vill starta en Halo 3 clan med mig?

Jag söker spelare som tycker det är kul med Halo 3 och spelar det ofta. Det finns inget rank krav bara att man kan grunderna.

MÅLET MED CLANEN ÄR

hjälpa varandra upp i rank och bara spela för nöjes skull

Om ni är intresserade skriv nedän eller skika ett mess till min live gamertag MRedge19

14 Jun 2009
↗ till inlägget

Tja är det någon som vill starta en Halo 3 clan med mig?

Jag söker spelare som tycker det är kul med Halo 3 och spelar det ofta. Det finns inget rank krav bara att man kan grunderna.

MÅLET MED CLANEN ÄR

hjälpa varandra upp i rank och bara spela för nöjes skull

Om ni är intresserade skriv nedän eller skika ett mess till min live gamertag MRedge19

Jag kan gärna gå med i en clan på halo 3!

men har en fråga:får man glitcha?

Jag kan en massa glitchar så kan lära alla medlemmar.

skickar gamertag i pm.

16 Jun 2009

tja jag ääälskar halo3 jag är jättejärna med!!!

26 Oct 2009

jag joinar gärna jag heter rupetrit på live adda mig men måste köpa nytt live först är ganska bra på halo 3 har clanen någon sida?

29 Oct 2009

JAG VILL VA MED I EN KLAN MEN JAG HAR INTE XBOX LIVE ÄNNU :unsure:

JAG SKA INTE KAXA MEN JAG ÄR VÄLDIGT BRA :D

14 Feb 2010

Jag är ledare för clanen SkullCandy och vi söker alltid nya motståndare. Om du/ni i eran klan har lust att spela någon gång så skicka mig ett meddelande via xbox live, GT=Lorensson

Jag kan Halo 3 ut och in så om det är något du behöver hjälp med i din nya klan så säg till mig så fixar jag det.

Min msn är [email protected]

(2 understreck)

Ha det bra och lycka till med din egna Clan.

post-91693-1266168056_thumb.jpg

8 Jun 2010

Jag går gärna med i klanen. ÄÄÄÄÄÄÄllllsssskkkkaaarrrr halo. Mitt live är slut jag har bara silver nu ska förnya livet efter sommarn. GT: super max JACOB. Vad ska klanen heta föresten, kanske Granate Farmers?

16 Jul 2010

Jag skulle gärna också vara med i clanen :D Jag spelar gärna också 1v1 på Guardian och gillar också att forga.

emm :( jag har inte gold längre nu så jag måste tyvär vänta till efter sommaren...

GT: fearxfire och fearxxfire

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in