Jag har en sån j*vla lust att bara slänga min sk. ''data'' ner för kaknestornet eller nått liknande. Jag fattar inte vad som är felet och ju mer jag funderar blir jag mer osäker på alla mina komponenter om dom passar in eller inte. Men hur som helst, när jag startar min data visas inget på skärmen och inget på datan fungerar inte förutom att fläktarna är igång och den lyser lite här och var där det finns lampor. På mitt moderkort lyser det en liten skärm där det står FF så jag nötade sönder manualen och hittade att det betyder boot men jag har ju inte så stora saker jag kan göra.Så om det är nån som vill vara snäll och ge mig ett svar på vad det kan vara för fel eller om någon komponent inte passar in så får ni alla mina FM + det jag tjänar fram till 2010 om ni vill.
Här är mitt paket med alla kompnenter och + plus chassi och skärm(om det nu är till nån hjälp)
Moderkort: XFX nForce 780i 3-Way SLI
CPU: Intel Core 2 Duo E7400
Hårddisk:Western Digital Caviar Blue 160GB SATA
RAM: Kingston HyperX 2GB DDR2 1066MHz PC2-8500 - Retail(om ni läste min förra tråd så kan jag säga att fick reda på att RAM-minnet är kompatibelt)
Grafikkort:Gainward 8400GS 512MB
Nätagget har jag ingen koll på men jag vet att den ligger på 420W max.
Chassi:Antec Nine Hundred
Skärm:Nån tjock skärm som jag stör mig på väldigt mycket
Jag vet att sladdarna räcker för på mitt förra moderkort så var sladdarna rätt men det kan vara skillnad vad vet jag....
Snälla kom med nåt bra svar inte som ''skicka in den till nått ställe som kan fixa den'' för min budget är just nu en 50-öring som jag hitta under sängen. Funkar komponenterna eller inte och säg gärna isåfall vad jag ska byta till och släng inte ihop nått paket med hundra nya saker för ni ska rätta er efter moderkortet för det vill jag inte köpa igen för när jag köpte det kostade det 2,500 fast nu är det prissänkt till 1,500''sigh''..
Tack på förhand och ursäkta grammatik eller stavfel, jag var lite frustrerad när jag skrev det här..