💬
Logga in
Fuska.se

Visa Din Karaktärs Status På Msn [uppdaterad!]

36 svar · startad

Hallå där. För er wowspelare som sitter hemma en midsommarafton som denna och spelar wow, har jag gjort ett litet program som visar era MSN-kontakter hur nördiga ni är! Perfekta nörd-programmet alltså!

Programmet byter ut din "Vad jag lyssnar på just nu-kommentar" till Class, level och location så du kan dela det med alla dina MSN-kamrater ;)

Bilder:

http://i40.tinypic.com/2h4l4s6.png

http://i42.tinypic.com/2f07rc7.png

Länk till nedladdning (uppdaterade versionen):

Klicka Här

Instruktioner Windows XP:

1. Starta WoW (och MSN såklart)

2. Ställ in i MSN att du vill visa vad du spelar från Windows Media Player

3. Starta programmet.

Instruktioner Windows Vista:

1. Starta WoW (och MSN såklart)

2. Ställ in i MSN att du vill visa vad du spelar från Windows Media Player

3. Se till att köra programmet som administratör.

Nu uppdaterad för nya patchen!

Den nya uppdateringen inkluderar:

* Nya minnesadresser för patch 3.2

* Namn på din karaktär

* Namn på din realm.

Screenshot:

http://i30.tinypic.com/2rxinab.png

Enjoy. =)

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/8...f42d656c7f824ba

[softwin BitDefender]

2009-06-19 Trojan.Generic.1648095

Endast BitDefender som hittade något. Tankas på egen risk.

Trojan Generic (som också kan gå under namnet Trojan.Generic, TrojanGeneric)är en Trojansk häst produkt som kan innehålla ett malware program eller det kan utföra aktioner i datorn som inte ens användaren vet om. Trojan Generic agerar mycket aggressivt och det kan till och med förstöra det kompletta systemet i datorn, stjäla personlig information. Ibland kan inte ens antivirus programs radera denna Trojanska häst. Trojan Generic kan verka önskvärt men i själva verket innehåller det endast ondsinta komponenter som kan orsaka stora skador i systemet. Trojan Generic kan tillåta så att andra ondsinta dator användare kan få full tillgång till datorns system genom hål i säkerhets inställningar. Trojan Generic borde lokaliseras och radera så fort som bara möjligt för din och din dators egen säkerhet.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/8...f42d656c7f824ba

[softwin BitDefender]

2009-06-19 Trojan.Generic.1648095

Endast BitDefender som hittade något. Tankas på egen risk.

Trojan Generic (som också kan gå under namnet Trojan.Generic, TrojanGeneric)är en Trojansk häst produkt som kan innehålla ett malware program eller det kan utföra aktioner i datorn som inte ens användaren vet om. Trojan Generic agerar mycket aggressivt och det kan till och med förstöra det kompletta systemet i datorn, stjäla personlig information. Ibland kan inte ens antivirus programs radera denna Trojanska häst. Trojan Generic kan verka önskvärt men i själva verket innehåller det endast ondsinta komponenter som kan orsaka stora skador i systemet. Trojan Generic kan tillåta så att andra ondsinta dator användare kan få full tillgång till datorns system genom hål i säkerhets inställningar. Trojan Generic borde lokaliseras och radera så fort som bara möjligt för din och din dators egen säkerhet.

Att tillägga så kan AutoIT ge falska varningar. Men lika bra att alla vet om det, litar de inte på det så är det klart man inte ska ladda ned det, hur mycket jag än hävdar att det är fritt från virus och liknande.

20 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling

Hur vet vi att det inte bara är en låt som du har döpt om till det? :S

Nivå 4 · Lärling

För namn på låtar kan inte innehålla ":"

Senast ändrad:

Alltså, det kvarstår. Jag garanterar i princip att det inte är något virus, men programmet är ju för er egen skull, och litar ni inte på det så behöver ni ju inte heller ladda ned det ;).

Nivå 3 · Lärling

Fungerar riktigt bra, och till alla som tror det är virus så är det vanligt att AutoIT ger falska varningar.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Även jag kan tillägga att den fungerar utmärkt.

Nivå 4 · Lärling

Jag laddade ner det och ska scanna med norton gamer edition 2009 (ty dreamhack ;) ) och AVG, jag skriver resultaten senare

jag hittade inget virus, men min har fastnat på "spelar WoW: inte aktiv" hur ska jag fixa det? har testat starta om wow och programmet

Senast ändrad:

Nivå 1 · Novis

Jag har diskmedel på msn och jag ser att det står så, så gissar att det funkar 100%

24 Jun 2009
↗ till inlägget

Jag laddade ner det och ska scanna med norton gamer edition 2009 (ty dreamhack ;) ) och AVG, jag skriver resultaten senare

jag hittade inget virus, men min har fastnat på "spelar WoW: inte aktiv" hur ska jag fixa det? har testat starta om wow och programmet

Kör du på retail server eller private server?

"Inte aktiv" innebär att värdet på minnesadressen för att läsa av karaktärens level har ett värde som är mindre än 1. Det betyder med största sannolikhet att det är fel minnesadress.

Och angående uppdateringar så har jag varit bannad ett tag (ett j*vla skit att warden nu upptäcker MHS, vilket var det bästa speedhacket imo), så det kommer när jag har tillgång till accountet igen.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

"Inte aktiv" innebär att värdet på minnesadressen för att läsa av karaktärens level har ett värde som är mindre än 1. Det betyder med största sannolikhet att det är fel minnesadress.

Och angående uppdateringar så har jag varit bannad ett tag (ett j*vla skit att warden nu upptäcker MHS, vilket var det bästa speedhacket imo), så det kommer när jag har tillgång till accountet igen.

Nödvändigt att speedhacka? Ta flaggor i WSG?
25 Jun 2009
↗ till inlägget

Nödvändigt att speedhacka? Ta flaggor i WSG?

Jag tycker det är fullt nödvändigt att använda speedhack för de ändamål som inte förstör WoW-upplevelsen för andra. Men den diskussionen hör inte hemma i den här tråden.

26 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, jag kör på kazzak :S fick det att funka ett tag igen men nu står det inte aktiv igen :huh:
↗ till inlägget

Nej, jag kör på kazzak :S fick det att funka ett tag igen men nu står det inte aktiv igen :huh:

Tack för att du informerar. Ska ta en titt på det. Du har möjligtvis inte råkat pausa programmet?

Nivå 5 · Fuskare

Coolt måste prova när jag är i sverige igen (åker hem imorgon(är i spanien))

Och jag orkar inte leta rätt på den hära så jag skriver detta inlägg

Nivå 4 · Lärling

Jag skulle kunnat ha pausat det men i sånna fall verkar jag inte kunna starta det igen <_< lite instruktioner tack xD

Och håppas du har haft en bra semester 1337gamer007 ;)

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag skulle kunnat ha pausat det men i sånna fall verkar jag inte kunna starta det igen <_< lite instruktioner tack xD

Och håppas du har haft en bra semester 1337gamer007 ;)

Ikonen nere i högra hörnet blinkar om det är pausat. Då högerklickar du bara på det och bockar ur "Pause Script".

27 Jun 2009
Nivå 4 · Lärling

den började blinka när jag höger klickade och det funkar inte att blocka ur pause script :unsure:

28 Jun 2009
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

den började blinka när jag höger klickade och det funkar inte att blocka ur pause script :unsure:

jupp tackar som frågar

Såhär är det

den funkar ej när jag trycker på den så blir den pausad och ett rött kryss blinkar på den

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in