:D tja :D har nyss klarat spore och snackat med steve,men jag hängde inte riktigt med när han sä typ:"tredje klumpen efter solen".för jag vill komma till jorden .kan nån hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam.
fenglong :P
:D tja :D har nyss klarat spore och snackat med steve,men jag hängde inte riktigt med när han sä typ:"tredje klumpen efter solen".för jag vill komma till jorden .kan nån hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam.
↗ till inläggetDet är bara att börja leta efter sol-systemet...:D tja :D har nyss klarat spore och snackat med steve,men jag hängde inte riktigt med när han sä typ:"tredje klumpen efter solen".för jag vill komma till jorden .kan nån hjälpa mig så skulle jag bli mycket tacksam.
jag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in det
↗ till inläggetDu. Måste. Hitta. Sol. Systemet. Bland. Alla. Stjärnor. Lycka. Tilljag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in det
Googlade. :)
↗ till inläggetJag har letat efter massor av klip på youtube men alla har visat åt fel håll och jag vill också komma till jorden.
↗ till inläggetKolla klippet då?↗ till inläggetJag har letat efter massor av klip på youtube men alla har visat åt fel håll och jag vill också komma till jorden.
↗ till inläggetjag vet inte, men jag undrar också hur man kommer till jorden på spore, tänkte lägga in det
Letta inanför Groxerna.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in