Var 21 grader ute förut idag :)
Den Stora Sommar-tråden!
Spelade fotboll i hettan igår.
var med i aros cupen (fotboll)för föra helgen. vi hade 3 matcher om dan o sprang i 30-38 grader varmt
Vaknade för 30 minuter sen :D
Paddlade kanot i Malmö idag, great fun!
Im going for ciggaretos nu, och senare dra in till stan med bruden & äta med farsaN.
24 grader ute
Fett varmt :D igår körde jag en massa cross, ska laga lite småfel på den idag sen blir det mera köra... i shorts och t-shirt :D
EDIT: Ska bygga ett hopp till crossen :D
↗ till inläggetIm going for ciggaretos nu, och senare dra in till stan med bruden & äta med farsaN.
Yasemin? :3
Jag har först haft skimuppvisning (Lördagen) i Apelviken i 7h.
På Söndagen blev det skim och bygge av platå i 7h
Måndagen blev det vanligt Skim i 7h.
Tisdag Vila.
Onsdag skimjam i 10h.
Igår blev det vila och superspammning av Pokémon på Gameboy.
Idag ska jag skimma igen.
Ich liebe das gut vädrhet.
Regn och blött. :huh:
↗ till inlägget↗ till inläggetIm going for ciggaretos nu, och senare dra in till stan med bruden & äta med farsaN.
Ich liebe das gut vädrhet.
Me too! Trist väder här idag igen dock.
Har regnat väldigt mycket idag så jag tog fram crossen och körde sönder vår hästhage :P
↗ till inläggetHar regnat väldigt mycket idag så jag tog fram crossen och körde sönder vår hästhage :P
Låter grymt kul.
↗ till inlägget↗ till inläggetHar regnat väldigt mycket idag så jag tog fram crossen och körde sönder vår hästhage :P
Låter grymt kul.
Kan ladda upp lite bilder sen, om vad man måste ofra i en hage. När det regnar och man kör cross :P
EDIT: zzzzzZZzzZZzzZZzzzZZZzZZZzzzZzzZzzZzZzzzzzZ!
↗ till inlägget↗ till inläggetHar regnat väldigt mycket idag så jag tog fram crossen och körde sönder vår hästhage :P
Låter grymt kul.
Kan ladda upp lite bilder sen, om vad man måste ofra i en hage. När det regnar och man kör cross :P
Do it!
Låter grymt kul.
EDIT: zzzzzZZzzZZzzZZzzzZZZzZZZzzzZzzZzzZzZzzzzzZ!
Fortfarande inga bilder? :P
Kan det sluta regna? :/
↗ till inläggetHos mig har det regnat i 4 veckor, men i Fredags kom det fina vädret tillbaka :)Kan det sluta regna? :/
Tidningarna lovar värmebölja i Skåne.
Hoho, 3000 inlägg där The Moose. Gratulerar. ^^