💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Ni Om Wii Sports Resort?

25 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

Hej!

Har kollat lite på youtube på de nya spelet Wii Sports Resort och tycker de värkar vara så j*vla coolt, va tycker ni?

och så hänger de tydligen med Wii Remoteplus (tror jag den heter), den ska hänga men i exakt varje rörelse man gör typ, låter hur grymt som helst!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det blir väl precis som Wii Sports, fast med Motion Plus. -_-

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Fast med nya sporter :rolleyes:
21 Jul 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej!

Har kollat lite på youtube på de nya spelet Wii Sports Resort och tycker de värkar vara så j*vla coolt, va tycker ni?

och så hänger de tydligen med Wii Remoteplus (tror jag den heter), den ska hänga men i exakt varje rörelse man gör typ, låter hur grymt som helst!

Den värkar bra :lol: :lol:
22 Jul 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #5

de verkar vara as coolt

23 Jul 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sant...

24 Jul 2009
Nivå 2 · Novis

Jag tycker det verkar skitkul. ;)

25 Jul 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag tycker det var skoj. :)

26 Jul 2009
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #9

jag med

2 Aug 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sant...

och mycket bättre rörelser

Nivå 6 · Fuskare

det verkar ganska bra

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Sant...

och mycket bättre rörelser

= Motion Plus <_<

Nivå 7 · Fuskare

Motion Plus fungerar bara med spel som är designade för den, så du kan inte få bättre kontroll i (t.ex.) vanliga Wii Sports om du har Wii MotionPlus...

12 Aug 2009
Nivå 2 · Novis

jag har det och det är jatte kul men så otrolig är inte motion plusen men spelet är mycket roligare än vanliga wii sports!!!

24 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

Jag har ändrat mig wii motion plusen är helt otrolig den med!

30 Sep 2009
Nivå 15 · Mästerfuskare Moderator Moderator

Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.

9 Oct 2009
Nivå 6 · Fuskare

jag har det och jag tycker att det är jätte kul

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Blir nog lika mycket fail som vanliga Wii sports. Nintendo är på väg neråt, de kan inte göra ordentliga spel längre.

Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången.

Men en sak är säkert. jag köper wii sports resort

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tycker du Wii sports är fail?? Det är ju skitroligt. Jag hade bara Wii sports i kanske 3-4 månader innan jag köpta Mario and Sonic at he olympic games. Då tyckte jag dem höll ungefär samma klass när man spelade dem första gången.

Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S
10 Oct 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du är 13, om man är över typ 15 så framstår inte wii som speciellt kul längre :S

Jo det gör det...

Du har bara inte hittat ett spel som passar dig än.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in