💬
Logga in
Fuska.se

Vad Tror Ni?

308 svar · startad · 🔒 låst

Alla som tror på det där kommer att dö...

↗ till inlägget

såg en video om planet x, en om att jorden skulle gå ur sin axel runt solen och försvinna ut i unirversum. Sen såg jag en där det bara var bilder där titeln var ''2012 in 10 demensions'' och så blev jag skit rädd. När jag hittade den dära sidan som jag länkade till så sket jag nästan på mig (not) men jag blev skit rädd och kräktes, jag vet att man inte ska tro på alla sånna saker men jag är super lätt på verkad när det gäller sånna hära saker. Sen såg jag en video till på youtube ''world will end in 2012 part 1/6'' och jag har inte ens vågat kolla på part 2. Jag blir SKIT RÄDD när jag ser och läser sånna saker. Jag har ätit lite dom senaste 2 dagarna men spyr upp allt 10 min senare :(

Prata med dina föräldrar kanske hjälper?

↗ till inlägget
Alla som tror på det där kommer att dö...

Har redan sagt det.

De som tror på det kommer att dö för de kommer bli så rädda och ta självmord!

Hittade också en kort film om "Planet X" ( http://www.youtube.com/watch?v=4-JG8ORyokY ). Låter bara intressant, ingen anledning att vara rädd. Det värsta som kan hända är att mänskligheten går under liksom, ingen big deal^^

↗ till inlägget

såg en video om planet x, en om att jorden skulle gå ur sin axel runt solen och försvinna ut i unirversum. Sen såg jag en där det bara var bilder där titeln var ''2012 in 10 demensions'' och så blev jag skit rädd. När jag hittade den dära sidan som jag länkade till så sket jag nästan på mig (not) men jag blev skit rädd och kräktes, jag vet att man inte ska tro på alla sånna saker men jag är super lätt på verkad när det gäller sånna hära saker. Sen såg jag en video till på youtube ''world will end in 2012 part 1/6'' och jag har inte ens vågat kolla på part 2. Jag blir SKIT RÄDD när jag ser och läser sånna saker. Jag har ätit lite dom senaste 2 dagarna men spyr upp allt 10 min senare :(

Men sluta kolla på skiten då. Får ju fan skylla dig själv om du blir rädd.

Also, fail troll is fail!

Jag har kollat på många filmer som säger att världen kommer gå under 2012 och många som säger att världen inte kommer gå under 2012. Jag vet inte vad jag ska tro :(

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Jag har kollat på många filmer som säger att världen kommer gå under 2012 och många som säger att världen inte kommer gå under 2012. Jag vet inte vad jag ska tro :(

gud... ta en dag i taget FFs!

Men asså jag vet inte vad jag ska tro! Finns nibiru? Kommer världen gå under 2012? Asså det är jätte jobbigt! :(

det är väl fan inte alls jobbigt. skit i o tänka på det bara så får vi väl se vad som händer, orka bry sig nu

↗ till inlägget
↗ till inlägget

WORD!

Lev livet! B)

Ut och gör allting du någonsin har velat göra, innan du dör! :cool:

Senast ändrad:

Lev för dagen och skit i vad som händer dagen efter, så gör oftast jag.

Lol.

Snart kommer Niburu som inte finns!

↗ till inlägget

Snart kommer Niburu som inte finns!

Jag kommer med Naruto.

De har ju flera teorier om vad som kommer hända 2012 så sluta titta på fler filmer om vad som kommer hända!

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Nej, det är femårsplaner vi ska ha!
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ånej, en kalender ta slut!! spring för livet!!!!!

komigen, min terminskalender har gått ut för många år sen, vi är fortfarande här. självklart kommer det att hända saker 21:a december, men inte för att mayakalendern tar slut. det är så ogrundat och löjligt att det är likvärdigt med religion.

Vad för saker? Jag är skit rädd!! :(

vanliga saker som händer varje dag i världen... folk blir anställda, folk bli kickade, USA tar U-ländernas naturresurser, massmedia pressar på oss en massa skit... du vet, det vanliga som händer varenda dag.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej, det är femårsplaner vi ska ha!

aj fan... då moste jag planera som fan nu då.

Han kan fan inte vara seriös, längsta troll tråden på fuska?

2 Aug 2009
↗ till inlägget

Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes:
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Han är bara en vidskeplig och förvirrad tonåring, helt normalt. :rolleyes:

Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet?
↗ till inlägget

Normalt att börja spy och få ätstörningar när man surfar på internet?

Nej det är inte normalt.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.