💬
Logga in
Fuska.se

Mario Galaxy

35 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Svårare än n64? super mario 64?

Man behöver tydligen bara 60 stjärnor för att klara spelet :S

Klarade det för 2 minuter sen, helt ovetande om att det va slutet :>

Super mario galaxy måste jag säga är större än Super mario 64, fast det är enklare att få stjärnor.

Det är inte alls slut. Det finns 240 stjärnor bara så att du vet.

Nja, jag ser det som ett slut om de visar Credits, vilket de gjorde efter att jag dödat Bowser sista gången när jag hade 60 stjärnor :> Fast visst finns det mer att göra, typ plocka gröna stjärnor o skit. Nu kan jag flyga i allafall :)

Det är efter man har klarat sista bowser det blir tråkigt. Då får man gå tillbaka och göra banor på tid och sånt..
2 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag har skaffat spelet nu förresten och jag tycker absolut det är roligt. Inte alls svårt som någon sa.. Tror nästan att n64 var svårare. Har iaf spelat klart en galax så borde ha fått en rätt bra blick över hur spelet är.

Blev lite rädd först efter första banan att alla skulle vara såna där man går upp och ner och runt små klot bara. Men som tur var, nej!

3 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag har skaffat spelet nu förresten och jag tycker absolut det är roligt. Inte alls svårt som någon sa.. Tror nästan att n64 var svårare. Har iaf spelat klart en galax så borde ha fått en rätt bra blick över hur spelet är.

Blev lite rädd först efter första banan att alla skulle vara såna där man går upp och ner och runt små klot bara. Men som tur var, nej!

Det är ju inte svårt i början. EFTER sista bowser börjar det bli svårt.
Nivå 0 · Nykomling

Hehe okej men det är ändå kul :) det som e meningen

5 Aug 2008
Nivå 0 · Nykomling

galaxy är i alla fall bättre än supermario sunshine :( ;) :lol:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Bättre än n64 också tycker jag ;)

Nivå 0 · Nykomling

japp och gametrailers screwattack tycker det här kaske är det bästa spelet någosin håller med ;)

Men även andra speltidningar som level och play :lol: :D

3 Aug 2009
Nivå 0 · Nykomling

jag har faktiskt klarat hela spelet

12 år

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

12 år

OK? Jag klarade alla stjärnor med Luigi för något år sedan, var typ 10/11 år då.
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

12 år

OK? Jag klarade alla stjärnor med Luigi för något år sedan, var typ 10/11 år då.

jag menar jag är 12 år nu för på min presentasion ser jag att det står jag är 1880 år

men jag klarade den också 10/11 år :mellow:

Nivå 0 · Nykomling

Super Mario Galaxy är ju skitlätt.

8 Aug 2009

håller med jag tog exakt alla stärnor på sex dar när jag va elva.

nu 12

4 Sep 2009
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Det där kan jag inte hålla med om. Sunshine är nog det svåraste Mariospelet jag har spelat. Och man kan ha mycket mer kul genom att bara gå runt och spruta vatten. I Galaxy är det enda sättet att riktigt "ha kul" är att spela banorna. Men Galaxy äger fortfarande ^^ Jag skulle säga att de är riktigt jämna, men Sunshine vinner...
17 Oct 2009
Nivå 0 · Nykomling

Jag tycker det är lätt, FÖR lätt <_<

Men har ändå inte tröttnat på det efter ett år ;)

18 Oct 2009
Nivå 0 · Nykomling

hadde det förut och tycker det är kul

20 Oct 2009
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Vet inte varför denna tråd inte blivit anmäld. Den var inte vettig 2008 och inte vettig nu heller. Låst.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.