💬
Logga in
Fuska.se

Lås!

7 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

HAr fått mitt svar ni kan låsa den här tråden

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Jag hade tänkt rafa med en kille jag träffa på wow, och undrar om jag kan lvla till 59 på 3 min (se video) hur gör man det?

http://www.youtube.com/watch?v=4mcHe06ASlg

BTW vill nån rafa med mig ?

Om du köper ett nytt account och binder det med din kompis, så kan du granta honom levlar. Därför kan ni levla 2 stycken 60's och sedan kan du granta en level 60 till honom.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag hade tänkt rafa med en kille jag träffa på wow, och undrar om jag kan lvla till 59 på 3 min (se video) hur gör man det?

http://www.youtube.com/watch?v=4mcHe06ASlg

BTW vill nån rafa med mig ?

Om du köper ett nytt account och binder det med din kompis, så kan du granta honom levlar. Därför kan ni levla 2 stycken 60's och sedan kan du granta en level 60 till honom.

Hur grantar man ? jag har en lvl 60?

Nivå 2 · Novis

du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level"

Senast ändrad:

7 Aug 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

du grantar genom att högerklicka på hans "tavla" när ni är i party sen "grant level"

Så om jag grantar honom till 60 eftersom jag har en 60, så kan han sen granta typ alla mina char till 60 på typ 1 dag ?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Så om jag grantar honom till 60 eftersom jag har en 60, så kan han sen granta typ alla mina char till 60 på typ 1 dag ?

Nej. Ni måste levla en level 60 tillsammans med RAF, och bara du kan granta him.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Nej. Ni måste levla en level 60 tillsammans med RAF, och bara du kan granta him.

jaha

Nivå 6 · Fuskare

Låser på begär av trådskaparen.

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.