Vilket laggar mest trådlöst eller kabel när man ska köra xbox live?
Laggar Det Mindre När Man Har
Laggar oftast minst om man kör med ethernet-kabel.
Trådlöst laggar mest, av den simpla anledningen av att det är trådlöst...
Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o
Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd
↗ till inlägget100%Ethernet kabel uppskattas till att vara 50% snabbare, right? :o
Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :P
↗ till inlägget"normal snabb internet"?Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd
Kan du säga hur snabbt det är?
↗ till inlägget↗ till inlägget"normal snabb internet"?Jag har typ en internet kabel som jag fick med när jag köpte xbox360 och det laggar ingenting! och jag har normal snabb internet xD trådlöst kan ej vara bra till spel för då måste den ha väldigt bra kontakt! men rekomenderat att du har internetsladd
Kan du säga hur snabbt det är?
Han menar troligen 8mbit
↗ till inläggetDe sa "laggar mindre". Vad du än gör så kommer det ändå att lagga mindre med ethernet-kabel..Mitt trådlösa som jag använde förut laggade ingenting? Men det kanske beror på hur långt bort man har routern :P