↗ till inläggetMm. Tur att varg42 finns eller hur :)
vem 'r varg42???
Ont. coolt spel ska ladda ner det n'r hela 'r klart
↗ till inläggetMm. Tur att varg42 finns eller hur :)
vem 'r varg42???
Ont. coolt spel ska ladda ner det n'r hela 'r klart
varg42 är en svensk Game Maker-hemsida.
↗ till inläggetUtan varg42 skulle jag inte varit så bra på game maker som jag är nu :)Mm. Tur att varg42 finns eller hur :)
Buggen är inte fixad än!
Håller dock på.
Hur använder man gm???
Läs den bifogade manualen.
↗ till inläggetLäs den bifogade manualen.
Vilken bifogad manual???? :huh:
↗ till inläggetLäs den bifogade manualen.
Vilken bifogad manual??? :huh:
Srry för dubbel
Tryck på F1 när du är i Game Maker.
kommer du att göra så att vi kan ladda ner det?
↗ till inläggetLadda ner vad? Demo 1 finns ju på första inlägget.kommer du att göra så att vi kan ladda ner det?
Just ja, det var en bugg när jag åkte båt till staden körde båten upp på land och förbi hela staden.
↗ till inläggetah, Den buggen är fixad :)↗ till inläggetLadda ner vad? Demo 1 finns ju på första inlägget.kommer du att göra så att vi kan ladda ner det?
Just ja, det var en bugg när jag åkte båt till staden körde båten upp på land och förbi hela staden.
En liten jobbig fråga, När kommer demo 2 ut?
Eller hur långt är det kvar?
Finns en bugg som måste fixas innan jag kommer fortsätta.
Bumpar så tråden inte blir bortglömd.
Buggen ska snart vara fixad, bara då jag måste räkna ut några saker innan den går att fixas.
↗ till inläggetKommer bli kul med demo 2! Hoppas att detta spelet blir klart!! Alla spel som jag vet har gjort har blivit uteslutna!Bumpar så tråden inte blir bortglömd.
Buggen ska snart vara fixad, bara då jag måste räkna ut några saker innan den går att fixas.
Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma!
Vad är det för bugg?
Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma!
Nej.
↗ till inläggetBuggen kom när jag fixade nya movements.Vad är det för bugg?
Och försök gärna släppa flera Demo! Nästan Direkt en Route (eller liknade) är klar tycker jag att demo ska komma!Nej.
När man träffar något solit så stannar gubben och vägrar fortsätta.
Buggen är inte fixad än :(
Jävla seg bugg alltså.
inget pokemonspel på den här sidan har blivit klart så jag tror inte det här heller blir klart, inget illa ment
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in