Kan nån ge mig 3 Master balls. Skulle bli väldig tacksam om jag fick det.
Skulle Behöva 3 Master Balls
kan fixa av min kompis
vad erbjuder du???
↗ till inläggetkan fixa av min kompis
vad erbjuder du???
En Machamp i level 35, Machampen jag hittade har en väldig bra natur. Och en pichu i level 16 som kommer att hålla en thunder stone.
↗ till inlägget↗ till inläggetkan fixa av min kompis
vad erbjuder du???
En Machamp i level 35, Machampen jag hittade har en väldig bra natur. Och en pichu i level 16 som kommer att hålla en thunder stone.
ok men ska jag lägga bollarna på ngra skit pokemon eller???
vad är din FC???
↗ till inlägget↗ till inläggetkan fixa av min kompis
vad erbjuder du???
ok men ska jag lägga bollarna på ngra skit pokemon eller???
vad är din FC???
Och min FC är: 3609 9805 5900
vill ha en... har du ngn hypno eller Drowzee med Quite nature???
↗ till inläggetvill ha en... har du ngn hypno eller Drowzee med Quite nature???
Nej, Men jag kan ebjuda en infernape i level 36 och shieldon i level 20 och en cranidos i level 21.
↗ till inlägget↗ till inläggetvill ha en... har du ngn hypno eller Drowzee med Quite nature???
Nej, Men jag kan ebjuda en infernape i level 36 och shieldon i level 20 och en cranidos i level 21.
har redan dom men säg typ 9 PkMn som du kan erbjuda..
ok??
vill bara ha en
↗ till inlägget↗ till inläggetvill ha en... har du ngn hypno eller Drowzee med Quite nature???
Ebjundade: Infernape level 36, Machamp level 35, Cranidos level 21, Shieldon level 20, Pachirisu level 28, Raichu level 18, Graveler level 36 utveklas Golem när man byter, Ponyta level 21, Mr. Mime level 44.
vill ha en Mr.mime
↗ till inläggetvill ha en Mr.mime
ockej!
↗ till inläggetvill ha en Mr.mime
Lite senare idag för att jag är hos en kompis som har tråd internet
ok men måste hitta mitt ds
här är den: 0946- 2200 - 5189
jag måste hitta det spelet först
↗ till inläggetÄr det inte lite osmart att säga att du kan byta allt och seadn har du inte spelet? <_<jag måste hitta det spelet först
Där har du en poäng Thunderboy
↗ till inlägget↗ till inläggetÄr det inte lite osmart att säga att du kan byta allt och seadn har du inte spelet? <_<jag måste hitta det spelet först
men jag hade det fast sen skulle jag byta rum o då försvann det