Min Wc är 65 och jag kör med yews så jag har totalt 1m men behöver något snabbare. Finns det?
Vilket Sätt Kan Jag Tjäna Cash På?
↗ till inläggetMin Wc är 65 och jag kör med yews så jag har totalt 1m men behöver något snabbare. Finns det?
Ja
Mine clays.
Döda green dragons, dragon bones ligger nu över 3k, mycket bra pengar för tillfället.
Vet ett sätt som ger 300k på 40 min!
Hehe man behöver inga speciella lvlar bara en start på typ 700k
↗ till inläggetVet ett sätt som ger 300k på 40 min!
Hehe man behöver inga speciella lvlar bara en start på typ 700k
Hmm, kan du berätta? ;)
Är du member?
Jag är member!
Men moneymaking sättet suger nu :-(
Jagex ändrade priseran för money making sättet spreds så fort så alla började med det :-/
Man ska köpa teaklogs och göra som till teak planks! OBS:Funkar inte bra längre.
Tycker lite synd om dessa som är F2P, för i F2P är det riktigt svårt att skaffa sig pengar, men annars rek. jag members
Members Moneymaking: Döda druids och ta dreas herb, plocka upp flax och gör dom till bow string (Bow string= 178 gp each)
↗ till inläggetGår snabbare att antingen att bara plocka flax, eller att bara gör bow strings.Tycker lite synd om dessa som är F2P, för i F2P är det riktigt svårt att skaffa sig pengar, men annars rek. jag members
Members Moneymaking: Döda druids och ta dreas herb, plocka upp flax och gör dom till bow string (Bow string= 178 gp each)
Här är bästa moneymaking! Både i free och memb worlds!
LOL.
Nemen om du är member ska du träna mining till lvl 85. Hugga runite ore.
Ett tips är att köpa ca 1500 coal 0ch 750 irons (elr hacka) och göra dom på till steel i al-kharid!
Jag kännade typ 120k på 1h
Ett tips är att köpa ca 1500 coal 0ch 750 irons (elr hacka) och göra dom på till steel i al-kharid!
Jag kännade typ 120k på 1h
mm, det e ju mkt... desutom ska man använda furnancen i edgeville... Att göra bs e snabbare, och döda greens oxå, skulle jag tro.
Pk/Pj e mitt nu varande sätt kännar ca 300k-1m per dag men annars om jag typ losar min g maul så dödar jag flech crawlers dom e ganska bra ;)