Tråkigt tycker jag, visst Naxx10/25 var kul men det sög att gamla Naxx var tvunget att försvinna därför. Tog de inte bort gamla Onyxia vore detta också bra.
Onyxia Blir 10/25manna Raid.
Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****!
↗ till inläggetDet här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****!
Tror nog 80s är en majoritet av World of Warcrafts community.
↗ till inläggetDet här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****!
Å andra sidan, hade du tänkt stanna på level 60? :o
Han kanske har en level 60 som han bara kör pre-tbc raids med?
Jo kanske, men hur ofta får man göra det? Inte många som vill ha med 60's i sina gamla raid grupper för achivement eller rep eller liknande. Spelet är ju gjort så man ska levla vidare och bör därför anpassas i första hand för full levlade ;)
"Det här är ju sjukt... Blizz hatar ju oss 60s! Dom bara bryr er om er 80s med Full ulduar gear! kom igeen! Onyxia är menad för 60! det här dom pratar om är totalt ****!"
Hur många 60s kör ens Onyxia då? Jag ser bara en mass PLOX BOOST ME IN ONYXIA!! i tradechat
↗ till inläggetAlla som är en annan lvl än 60 är nåns alt (main) eller gms irl kompisar.
Själv har jag min 80 som bank char :rolleyes:
Kan du visa ett screen med "last online" med den som var senast online som högst.
↗ till inläggetOnödigt much? Finns flera tusen personer som använder en 60 som main↗ till inläggetAlla som är en annan lvl än 60 är nåns alt (main) eller gms irl kompisar.
Själv har jag min 80 som bank char :rolleyes:
Kan du visa ett screen med "last online" med den som var senast online som högst.
Vadå? Den som har varit offline längst eller tvärt om? det är 10 online just nu iaf
Tycker det är ganska häftigt med onyxia som ny 80 raid
tror blizz inte bryr sig om 60 gubbar , lich king är ju level 80 prior
Onyxia 25/10 man är inte särsilkt svårt och droppar ganska bra saker. :)
Lol, orly? :P
Nice bump igen Dannoeh