💬
Logga in
Fuska.se

Nytt Ui

6 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?

Ja ofc har jag gogglat det först ;)

11 Sep 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

1. google.com

2. wow ui downloads

3. wowinterface.com

4. -> addons

5. -> compilations & suites

Oerhört svårt

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #3

Läste du inte innan du posta , läs sista menningen kkthnx ?

tack i allafall

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Läste du inte innan du posta , läs sista menningen kkthnx ?

tack i allafall

l2google? :rolleyes:
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #5
↗ till inlägget

jag skulle vilja ha ett ny UI , men eftersom jag suger riktigt på att skaffa ett själv vill jag har ett färdig som man kan ladda ner typ som Spartan UI.Någon som vet sidor eller links ?

L2read ?
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

L2read ?

Då suger du på att googla? oO Om du hade gått in på wowinterface.com och inte slutat läsa vid "google.com" så kanske du skulle ha kommit nånvart
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

L2read ?

Då suger du på att googla? oO Om du hade gått in på wowinterface.com och inte slutat läsa vid "google.com" så kanske du skulle ha kommit nånvart

Antagligen , ingen om bråka imo , tack anyways

Mod kan låsa tråd

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in