Edit: lås
Lås Tråd'
Du ställde aldrig en fråga.
Edit:
Oj Nu så läs igen :P
Usch, varför har alla tendensen att komplicera allting..?
Gå helt enkelt fram till henne och fråga.
Du är 15 men fick det att låta som att ni va 11 :o
Asså MANNEN, sluta ställa såna fucking bögiga frågor, "GILLAR HON MIG, ÄR MIN KUK LITEN, VEM DOG ÅR 1231 KLOCKAN 13:37?????????????????"
Väx upp, vi vet inte ens vem det är ,ffs.
är du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.
Aningen är du yngra eller så är de en troll.
↗ till inläggetHan har en bild på en pokemon, han har stavat fel på choklad och han körde sanning eller konsekvens.är du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.
Han är typ 12 max
↗ till inläggetGlöm inte att han gillade en tjej som hette Mikaela med. Alla som heter mikaela, med litet m, är 12 år. Fråga henne, och ändra tillbaks din ålder, ditt fån.↗ till inläggetHan har en bild på en pokemon, han har stavat fel på choklad och han körde sanning eller konsekvens.är du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.
Han är typ 12 max
↗ till inläggetGlöm inte att han gillade en tjej som hette Mikaela med. Alla som heter mikaela, med litet m, är 12 år. Fråga henne, och ändra tillbaks din ålder, ditt fån.↗ till inläggetär du 15 år? Och ni körde sanning och konsekvens. Och din mamma hämta dig innan du hann svara.
Han har en bild på en pokemon, han har stavat fel på choklad och han körde sanning eller konsekvens.
Han är typ 12 max
lololol, han hade 13 förrut iaf.
säg inte ditt fån och sånt, han söker ju hjälp.
ontopic: du borde slappna av, och inte tänka på det. och bara låta saker ske.
Här har jag listat olika tänkbarheter och fakta - Pussla ihop sanningen själv.
1. Om Mikaela tycker killar är äckliga är hon gay
2. Frågade hon dig vem du gillar så är hon uppenbarligen intresserad
3. Du är ett småbarn - Klart som fan att du är äcklig.
4. Din mamma hämtar dig från skolan? Jag har inte blivit hämtad från skolan sen jag var 6 - Gå eller lär dig åka buss!
5. Dina polare är också småbarn - Småbarn är äckliga och kan inte hålla hemligheter.
6. Windnoob är ett småbarn - Småbarn är äckliga och kan inte hålla hemligheter. Att lyssna eller ta råd från dem är lika dumt som att välja Sanning när man inte vågar svara.
↗ till inläggetBara för att hon märker dig betyder det inte att hon gillar dig- Sluta vara äcklig. Gillar hon dig så har ett mirakel skett och du bör dissa henne för att ägna resten av livet till att prisa gud och hans skapelser.Frågan är: Så jag undrar vad jag ska göra så hon märker mig alltså så att hon gillar mig och inte tycker att jag är äcklig om hon menar mig också.
En annan fråga är: På en skala 8-10, hur mobbad tror du att du blir om någon du känner upptäcker att du skämmer ut dig på nätet?
↗ till inläggetAsså MANNEN, sluta ställa såna fucking bögiga frågor, "GILLAR HON MIG, ÄR MIN KUK LITEN, VEM DOG ÅR 1231 KLOCKAN 13:37?????????????????"
1. Har jag någonsin frågat om min kuk är förliten eller den andra??
2. Jag gillar pokemon och? Något fel?
3. Det var längesen jag skrev de där med vart jag bor.
↗ till inlägget1. Nej, det är windnoobs idioti som har läckt ut igen.↗ till inläggetAsså MANNEN, sluta ställa såna fucking bögiga frågor, "GILLAR HON MIG, ÄR MIN KUK LITEN, VEM DOG ÅR 1231 KLOCKAN 13:37?????????????????"
1. Har jag någonsin frågat om min kuk är förliten eller den andra??
2. Jag gillar pokemon och? Något fel?
3. Det var längesen jag skrev de där med vart jag bor.
2. Ja, det är äckligt, som Tolin uttryckte till fullo och lite till.
3. Ändra då för helvete.
Lyssna på Tolin, han är en bra människa. Mikaela är äcklig. Och dina kompisar är äckliga, och du med. (O.o)
Tolin klagat. Och det är inget fel att gilla Pokemon om man är över 8 som många tycker. Hatar folk som klagar på andras hobbys.
Tolin;
Du är inget rövhål, du är en schyst kille, gillar dig mycket, fattar inte att du jiddrar med denna snubben.
Moonlamp.
Varför tog du bort din ålder ens? Skämmigt att lägga P12?
VARFÖR frågar du frågor, om tjejer, SOM VI INTE ENS VET ETT FUCKING PISS OM?!?!?
Seriously.
Tolin ily <3
Om han är P12 förstår man ju varför han tog bort det. Alla klagar ju på P12or ungefär som hitler och Judar.
↗ till inläggetTolin;
Du är inget rövhål, du är en schyst kille, gillar dig mycket, fattar inte att du jiddrar med denna snubben.
Moonlamp.
Varför tog du bort din ålder ens? Skämmigt att lägga P12?
VARFÖR frågar du frågor, om tjejer, SOM VI INTE ENS VET ETT FUCKING PISS OM?!?!?
Seriously.
Tolin ily <3
Konstigt om han börjar jiddra när han klagar över något vi inte kan göra något åt
↗ till inläggetP12or är ju typ kända för att göra sånna här trådar och klaga om vilka kärleksproblem dem har och om hur en tjej vi aldrig hört talas om inte gillar honomOm han är P12 förstår man ju varför han tog bort det. Alla klagar ju på P12or ungefär som hitler och Judar.
Låser tråd.
Anmäl tråden om du vill få den låst nästa gång.