💬
Logga in
Fuska.se

Kattgruppen Söker Nya Medlemmar (2.0)

88 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 8 · Veteranfuskare

Förklaringen är att du var sarkastisk.

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #62
↗ till inlägget

Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring

du har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med.
Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det är som om ni är små dagisbarn som vill ha en extra bulle och MacGyver är eran dagisfröken.

Det finns bara en bulle men alla får exakt lika mycket.
14 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

Jag skulle gärna gå med då jag är en äkta kattgruppare. Skulle tillföra mycket till gruppen.

Nivå 9 · Veteranfuskare

Vad menar du med att du är en äkta kattgruppare?

Nivå 13 · Mästerfuskare
Trådstartare #66
↗ till inlägget

Jag skulle gärna gå med då jag är en äkta kattgruppare. Skulle tillföra mycket till gruppen.

haha hade du varit en äkta kattgruppare hade du inte behövt skriva i tråden och hade antagligen redan varit inne.
Nivå 12 · Mästerfuskare

Vad är en "äkta Kattgruppare"?

Nivå 2 · Novis

När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper.

Nivå 8 · Veteranfuskare

Och då är man automatiskt en äkta Kattgruppare? :rolleyes: Ta och läs första sidan av den här tråden (igen), Volbla.

Nivå 12 · Mästerfuskare

↗ till inlägget

När man inte är en jävla oztownfjolla som gnäller över andra grupper och förbjuder (förbjöd, vet inte hur det är nu, men har gjort) medlemmar ur specifika grupper.

Uj uj, vad bitter man kan vara. Och vi gnäller inte.

↗ till inlägget

Citerat eftersom det hamnade långt ner på föregående sida.

15 Sep 2009
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag vill bli medlem!! skicka ett meddelande till mig så jag kan va med! och ni har inget att säga emot för ni sa att alla åldrar kunde va med så bjud in mig! ni kan ej neka mitt erbjudande! Om ni nu nekar vill jag ha vettig förklaring

du har inte gett oss en anledning till varför du skulle få vara med.

bara för att jag kommer vara inne ofta och så! Men jag fick ej vara med förra gången fast jag gett er en anledning!! så jag vill vara med nu!!

↗ till inlägget

????????

Nivå 4 · Lärling

Hej, jag skulle gärna vilja vara med. Jag vet att jag har varit helt cp mot KG, men jag har ändrat mig nu. Jag är väldigt aktiv medlem. Jag vet lite grann om allt. Jag är väl inte särsilkt fördjupande i något specillt. Eller jo, jag kan en hel del om foto! Jag älskar att foto och kan säkert lära ut en del till Kattgruppens medlemar! Jag kommer att bli en trogen medlem hos kattgruppen!

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare

@ Thunderboy: Ja, dig kommer jag ihåg. Kan du på något mer specificerat sätt övertyga oss om att du har ändrat dig? PM:a mig i så fall.

↗ till inlägget

bara för att jag kommer vara inne ofta och så! Men jag fick ej vara med förra gången fast jag gett er en anledning!! så jag vill vara med nu!!

↗ till inlägget

????????

http://sv.wikipedia.org/wiki/Sarkasm

Och för att svara på frågan vad en äkta Kattgruppare är ger jag följande definition:

För det första skulle jag snarare säga en lojal eller trogen Katt (medlem i Kattgruppen) snarare än en äkta Kattgruppare.

Det är en person som är trogen mot Kattgruppen och inte hoppar av och gör motstånd. Han/hon engagerar sig i KG och hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer. Han/hon har varit med i Kattgruppen ett tag och har god kontakt med mig och de övriga i Kattgruppens ledning.

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Amen ge dig, nog för att jag håller med dig men "en jävla oztownfjolla" förändras inte av att man sitter och klagar, inget blir bättre alls. Det enda som händer är att du drar dåligt rykte över KG. Skit i oztownarna, finns inte ett skit du kan göra eftersom att de knappast kommer att förändra deras orättvisa och fördomsfulla attityd.

↗ till inlägget
Det tragiska är att han inte var sarkastisk, det är sådär han beter sig i vanliga fall.
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Citerat eftersom det hamnade långt ner på föregående sida.

Citerat igen eftersom ingen verkar vilja svara.

Nivå 9 · Veteranfuskare

FuskKatt har redan svarat.

"Och för att svara på frågan vad en äkta Kattgruppare är ger jag följande definition:

För det första skulle jag snarare säga en lojal eller trogen Katt (medlem i Kattgruppen) snarare än en äkta Kattgruppare.

Det är en person som är trogen mot Kattgruppen och inte hoppar av och gör motstånd. Han/hon engagerar sig i KG och hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer. Han/hon har varit med i Kattgruppen ett tag och har god kontakt med mig och de övriga i Kattgruppens ledning. "

Vad sägs om att läsa igenom inläggen?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Oj, där ser man. Tack!

Nivå 9 · Veteranfuskare

Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.

Nivå 8 · Veteranfuskare

hjälper till att förbättra den och sprider gruppens budskap. En trogen Katt spammar inte sönder seriösa trådar eller kränker folk och följer våra riktlinjer

då finns det inte lika många "trogna" medlemmar då... kan ju säga en massa som är med i KG som kränker andra.

ni säger emot er själva. :rolleyes:

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Intressant hur ni från KG alltid lyckas smutskasta Oztown.

Jo det är verkligen så det ligger till och inte tvärt om. :_

↗ till inlägget
då finns det inte lika många "trogna" medlemmar då... kan ju säga en massa som är med i KG som kränker andra.

ni säger emot er själva. :rolleyes:

Och du snackar skit som vanligt, givetvis pratar vi om vad man gör inom gruppen och inte i din allafårkränkalla-grupp.
🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.