Hur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!!
Kirby Squeak Squad
↗ till inläggetHur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!!
Jag använde virvelvindgrejen, fast ufot är allra bäst fast det tror jag du inte har fått. Slå bara på ögat
↗ till inlägget↗ till inläggetHur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!!
Jag använde virvelvindgrejen, fast ufot är allra bäst fast det tror jag du inte har fått. Slå bara på ögat
tack sååååååå mycket, har fårsökt att klara honnom i flera timmar, har haft ufot 1 gång
↗ till inlägget↗ till inläggetHur dödar man bossen på tredje världen, det stora molnet med ett öga? Har försökt på flera sett men har verkar odödlig!!skulle vara tacksam för hjälp!!!
tack sååååååå mycket, har fårsökt att klara honnom i flera timmar, har haft ufot 1 gång
Är du ironisk? :huh:
lite, men har försökt klara den i några timmar
↗ till inläggetlite, men har försökt klara den i några timmar
OK Ge inte upp, jag håller lugnt med om att den är den svåraste bossen
så använd alla flygande krafter som jag sa på min lillrbrors inloggning ( :blink: JA DET ÄR SANT)