↗ till inlägget↗ till inläggetGottans. Nu återstår bara det största problemet. Pengarna.
Ja, annat var det förr!
..eh, ja, du vet fortsättningen. ;)
Du måste mena att det var klockrent?
↗ till inlägget↗ till inläggetGottans. Nu återstår bara det största problemet. Pengarna.
Ja, annat var det förr!
Ja, annat var det förr!
Du kunde inte haft mer rätt!
Ja, annat var det förr!
Du kunde inte haft mer rätt!
Tips på något klockrent sätt att få snabba pengar?
När du har pengarna så behövs det kanske sättas ihop ett nytt paket. :rolleyes:
↗ till inläggetTips på något klockrent sätt att få snabba pengar?
Du får väl skaffa ett jobb eller kanske tigga pengar från dina päron eller nåt :P
↗ till inläggetÄr rädd för det.När du har pengarna så behövs det kanske sättas ihop ett nytt paket. :rolleyes:
Bumbar med en ny fråga, om jag köper https://www.inet.se/datorkomponenter/moderk...x-ddr3/1901741/ , vilka delar är det då jag är tvungen att byta ut?
Tänkte som så att jag kan börja med att köpa några delar och sen köpa resten senare.
Dessutom undrar jag om det finns någon hemsida där man kan kolla om olika delar är kompatibla med varandra.
Hehe, Nu posta du nog fel länk :o
Fick fram ett moderkort!
Vad väntade du dig? En kaka?
Did someone say Cookie :) ?
↗ till inläggetNej, Va fan, Jävla vaccin tar över min kropp.Vad väntade du dig? En kaka?
Trodde du skrev "Om jag köper den här datorn".
Så jag förväntade mig en dator men en kaka skulle också varit jävligt nice :D
↗ till inläggetBumbar med en ny fråga, om jag köper https://www.inet.se/datorkomponenter/moderk...x-ddr3/1901741/ , vilka delar är det då jag är tvungen att byta ut?
Tänkte som så att jag kan börja med att köpa några delar och sen köpa resten senare.
Dessutom undrar jag om det finns någon hemsida där man kan kolla om olika delar är kompatibla med varandra.
↗ till inläggetFör moderkortet du länkade:↗ till inläggetBumbar med en ny fråga, om jag köper https://www.inet.se/datorkomponenter/moderk...x-ddr3/1901741/ , vilka delar är det då jag är tvungen att byta ut?
Lista på kompatibla processorer
Minnestyper moderkortet är kompatibel med: DDR3 1066, DDR3 1333, DDR3 1600, DDR3 1800
Kommer jag vara tvungen att byta mer än Processor och ram?
↗ till inläggetTroligen inte. Har du ett bra nätaggregat?Kommer jag vara tvungen att byta mer än Processor och ram?
450w. Om jag inte såg fel är det ett inbyggt grafikkort och ljudkort i moderkortet?
↗ till inläggetJo, dock är ju grafikkortet egentligen inget och ha. =/450w. Om jag inte såg fel är det ett inbyggt grafikkort och ljudkort i moderkortet?
Geforce 7600 gs > det?
↗ till inläggetNVM THIS POST
Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w.
↗ till inläggetNjae, det blir lite svårt. Men nuförtiden bör man satsa på ett 650wattare minst. Det beror på helt och hållet vad man kör med.↗ till inläggetNVM THIS POST
Någon som vet om man kan ta reda på vad olika delar i datorn drar från nätagget? Hittar bara att processorn jag funderar på drar 140w.
När jag räknar ut vad man skall välja för nätagg brukar det sitta i bakhuvudet. Kör på känsla, alltid med lite mer än vad man behöver. Inte kul när man märket att man får BSOD varje gång datorn kör i fullload.
↗ till inläggethttp://www.corsair.com/psufinder/default.aspx↗ till inläggetNVM THIS POST
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in