Min lillebror har spelet lego battles till ds och har just klarat kungens historia, men helt plötsligt försvann profilen. Det har hänt flera gånger men då har han inte kommit lika långt. Vad är det för fel och vad kan man göra åt det? Snälla hjälp mig!
Profilen Försvinner
Spara?
Spara hjälper oftast, ja...
1: Starta om.
2: Spela spelet.
3: Spara.
4: Stäng av.
5: Baka en kladdkaka (viktigt).
↗ till inläggetDu glömde att äta kladdkakan... D:1: Starta om.
Bara att vänta på att tottefusk ska svara nu, förmodligen så har han
1. Glömt spara
2. Piratkopia så det inte går att spara
↗ till inläggetHur vågar du! KLADDKAKOR ÄR HELIGA!↗ till inläggetDu glömde att äta kladdkakan... D:1: Starta om.
Men testa det som jag sa :)
↗ till inläggetBara att vänta på att tottefusk ska svara nu, förmodligen så har han
1. Glömt spara
2. Piratkopia så det inte går att spara
Det är helsäkert ingen piratkopia och spelet sparas automatiskt efter varje bana
Helt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den?
Så här ser du om det är en piratkopia
http://files.nintendic.com/nintendo-ds/fakegames-back400.jpg
Min kompis har en piratkopia som han hittade i en buss :o
↗ till inläggetJa! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa.Helt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den?
↗ till inläggetVad hette affären?↗ till inläggetJa! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa.Helt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den?
↗ till inläggetVad hette affären?↗ till inläggetHelt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den?
Ja! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa.
Ingen aning faktiskt, men jag har sett den i flera länder. Jag har också kontrollerat med bilderna från dig också. Men lita på mig!!! Det är ingen piratkopia!
↗ till inlägget↗ till inläggetHelt säker på att det inte är en piratkopia? Vart köpte du den?
Ja! Vi köpte den i affär på Frankfurt flygplats i Tyskland. Men ni är snälla som försöker hjälpa.
Vad hette affären?
Ingen aning faktiskt, men jag har sett den i flera länder. Jag har också kontrollerat med bilderna från dig också. Men lita på mig!!! Det är ingen piratkopia!
Då vet jag faktist inte :(
Är inte DS spelen regions skyddade?
Nej, de är helt regionsfria.
HEJ ???? JAG VET HUR MAN GÖR
Skriv det för f@n då jä*la puc*o
↗ till inläggetÄr det verkligen nödvändigt att svära så himla mycket?Skriv det för f@n då jä*la puc*o
hej tottefusk :D