💬
Logga in
Fuska.se

Champions League

29 svar · startad

Finns ju inte en sådan tråd.

Så jag skapar därmed denna.

Här talar man allt som har med Champions League att göra.

Själv så hejar jag på Real Madrid och Chelsea. Gillar inte Milan och Barcelona, jo, visst dem har bra teknik och så, men gilalr inte deras spel. Barcelona har ju bäst teknik när det gäller fotbollen!

Vilket lag hejar ni på? Har ni något lag ni inte gillar?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Heja Zlatan.

Ser Barca matchen just nu.

Nivå 2 · Novis

Varför inte merga denna med allsvenskantråden och göra en fet fotbollstråd där allt kan diskuteras? Så får vi en tråd istället för ca 10 möjliga.

Nivå 5 · Fuskare

Bra ide volbla :D

Tycker barca och real e överskattade.. kolla vem de har! Slår vad om att ett spanskt lag kommer vinna CL.

Hejar sj på manchester united.. de blev 3-3 igår :(

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför inte merga denna med allsvenskantråden och göra en fet fotbollstråd där allt kan diskuteras? Så får vi en tråd istället för ca 10 möjliga.

Fast då kan vi ju merga alla tv-spels trådar också?

5 Nov 2009

Vilken match igår. Inter kom ikapp 1-0 resultatet, det blev slutligen 2-1. Inter spelade riktigt bra igår!

Nivå 1 · Novis

Ehlen o sehlen.

Har ni märkt att Zlatan representerar Sverige? säg någon som är mer populärare än han. Ingen vet vem Sveriges minister är som löser alla viktiga problem. Underlig värld vi lever på :huh:

Men Barca hejar jag på! Zlatan börjar bli gammal och måste få vinna ett CL titel innan hans karriär är över.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Du kan inte jämföra TV-Spel med Fotboll.

Men sure, då sätter jag igång en Polska-ligan tråd här och den kommer ju vara skitaktiv, hooray.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kan inte jämföra TV-Spel med Fotboll.

Men sure, då sätter jag igång en Polska-ligan tråd här och den kommer ju vara skitaktiv, hooray.

Vem försöker du vara?

Champions League är ju ligor från hela världen som spelar..

Vad är det du inte kan förstå?

↗ till inlägget

Ehlen o sehlen.

Har ni märkt att Zlatan representerar Sverige? säg någon som är mer populärare än han. Ingen vet vem Sveriges minister är som löser alla viktiga problem. Underlig värld vi lever på :huh:

Men Barca hejar jag på! Zlatan börjar bli gammal och måste få vinna ett CL titel innan hans karriär är över.

Han är 28 år ^^)
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ehlen o sehlen.

Han är 28 år ^^)

Ja, vid 35 års ålder slutar karriären för en fotbollsspelare. För en målvakt varar karriären längre.

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Ja, vid 35 års ålder slutar karriären för en fotbollsspelare. För en målvakt varar karriären längre.

Henrik Larsson var 38 (I think) :rolleyes:

Och nej, CL är inte alla världens ligor som möter varandra. Det är de bästa lagen från många olika ligor och andra mindre lag i EUROPA som kvalat sig in som möts i en långvarig jävla turnering. Brukar du se japanska lag i CHampions League eller?

Vad är det DU inte fattar? -.-

Senast ändrad:

Ja, det var det jag menade. Man samlar de bästa lagen ifrån olika länder.

Nivå 2 · Novis

Men skriv det du menar då och inte nåt hippieflum om att Världens Ligor möts i en Europeisk Turnering hallelelujah!

Nivå 6 · Fuskare Bajare

Liverpool <3 . De går ju dock knackigt för dem men jag hoppas att de med med lite tur iaf lyckas komma vidare ur gruppen. Som slutsegrare hoppas jag på ett engelsk lag :D .

Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur!

Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns.

Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :)

↗ till inlägget

Jag blev jävligt glad av att se en sån här tråd, men Volbla och Darklight snälla mogna till er lite, vi vill ha kvar tråden så spåra inte ur!

Själv hejar man på Juventus, fast Juventus har en grymt svag ställning i truppen. De har handlat om cirka 30 skador sen Augusti, det är sjukt. Men Juventus jobbar ändå även fast massa nyckelspelare inte finns.

Ciro Ferrara som coachar Juventus har dessutom sin debut just nu som fotbollstränare :)

Ja, jag ska sluta i alla fall.

Juventus är bra, tyckte deras bästa karriär var när Davids var med.

Jag hejar på Roma, fast de är rätt kassa.

6 Nov 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja det där är då den gamla damen hade sina tider.

Zambrotta, Thuram, Davids och Nedved som i sin bästa form då han tog guldbollen 2003 ;)

En massa andra också.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja det där är då den gamla damen hade sina tider.

Zambrotta, Thuram, Davids och Nedved som i sin bästa form då han tog guldbollen 2003 ;)

En massa andra också.

Thuram och Nedved var också riktigt bra i Juventus. Gillade dem starkt. Juventus var ett bra lag under 2000-2005, mitt favorit lag i Italien då.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in