💬
Logga in
Fuska.se

Silent Hill: Shattered Memories

3 svar · startad

Konami berättar för Eurogamer att Silent Hill: Shattered Memories inte dyker upp i tid för att skrämma slag på tomten. Spekulationerna och ryktena har - som vanligt på internet - härjat friskt om spelets släppdatum sedan flera amerikanska butiker gått ut med december-datum för den Nordamerikanska marknaden. När spelet släpps i USA verkar fortfarande inte helt klart, men det står åtminstone klart att vi arma européer åtminstone får vänta tills i februari nästa år på att få återbesöka dimmornas stad.

Silent Hill: Shattered Memories släpps till Wii, PSP och Playstation 2. Ursprungligen bygger det på första spelet i serien som släpptes 1999 till Playstation. Detta är dock inte en rak portning utan nya kontrollmetoder (Wii-styrning till Wii, såklart), grafik, ledtrådar, karaktärer och liknande är att vänta. Är detta något som får det att vattnas i munnen?

Vem kommer köpa detta spel? Själv måste jag ge spelet en chans, verkar vara ett grymt spel. Gillade starkt Origins och Homecoming dög.

Kommer definitivt skaffa det till PSP, bara för att skrämma skiten ur mig själv och mina vänner :rolleyes:

↗ till inlägget

Kommer definitivt skaffa det till PSP, bara för att skrämma skiten ur mig själv och mina vänner :rolleyes:

Vänta nu lite, man har ett spel för att spela? Inte för att skrämma sig själv och andra i sin omgivning?

8 Nov 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Vänta nu lite, man har ett spel för att spela? Inte för att skrämma sig själv och andra i sin omgivning?

Jag menar att jag kommer spela det <_<

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in