Nu får han bestämma sig. herregud :P
Cod 6
Tekkenwarrior fails
↗ till inläggetHört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp!
Webhallen skickade mitt Prestige Edition till PS3 igår!
Kommer få det på måndag!
↗ till inläggetPc eller PS3/Xbox360?Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet.
↗ till inlägget↗ till inläggetPc eller PS3/Xbox360?Efter att de höjt priset, avskaffat dedicated servers (inga klaner, inget "spela med vänner" ), sänkt spelarantalet i online matcher och gjort så att det enda sättet att hitta en server är matchmaking... Aldrig i livet.
Alla 3
Det är bara på PC de har tagit bort det där.
↗ till inläggetDet är bara på PC de har tagit bort det där.
Xbox 360 och PS3 kommer knappast ha serverlist om inte PC har det. Eller har det alltid varit så att PS3 och 360 saknat dedicated servers?
360 har väl aldrig kört Dedicated servers, den kör väl PVP eller vad det heter :P Men PS3 kör ju dedicated.
Vill gärna ha ett svar..
På PS3 kan man välja vad man vill köra?
t ex Team Deathmatch, Free for All, Search And Destroy osv..?
Ursäkta om det är kasst förklarat.
facepalm
Är det bara jag som har bokat prestige edition?
ska köpa det
Har sett 2 spelare på min vänlista som spelar det på ps3.. (MW2 alltså). Jag frågade en i fredags hur han kunde fått tag på det, han sa att han hade köpt ifrån USA.
↗ till inläggetSamma här :oHar sett 2 spelare på min vänlista som spelar det på ps3.. (MW2 alltså). Jag frågade en i fredags hur han kunde fått tag på det, han sa att han hade köpt ifrån USA.
↗ till inläggetVill gärna ha ett svar..
På PS3 kan man välja vad man vill köra?
t ex Team Deathmatch, Free for All, Search And Destroy osv..?
Ursäkta om det är kasst förklarat.
Dum fråga. Ska kanske få MW2 idag, elr vid jul.
Argh, fick inte det idag... >.> Dom skickade iväg det idag, men borde få det imorgon :)
Jag har fått min Prestige Edition!!! :D
↗ till inläggetHört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp!
Vad jag hört, och som Garone redan skrivit ska man inte kunna hålla egna server. Man ska inte heller kunna välja server, utan bara välja "online" och hamna i en server.
Det förstör precis allting med spelet och de har fått extremt mycket kritik för det och de flesta inbitna CoD 4 spelarna säger att det är det sämsta CoD spelet någonsin och tänker inte köpa det...
Får väl se om de ändrar det där med Dedikerade servrar...
↗ till inläggetTvivlar på att dom kommer göra det ;<↗ till inläggetHört att spelet är väldigt bra. Bäst i Call Of Duty serien, tror det blir ett garanterat köp!
Vad jag hört, och som Garone redan skrivit ska man inte kunna hålla egna server. Man ska inte heller kunna välja server, utan bara välja "online" och hamna i en server.
Det förstör precis allting med spelet och de har fått extremt mycket kritik för det och de flesta inbitna CoD 4 spelarna säger att det är det sämsta CoD spelet någonsin och tänker inte köpa det...
Får väl se om de ändrar det där med Dedikerade servrar...