💬
Logga in
Fuska.se

Vanor

152 svar · startad

Trådstartare #1

har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet?

kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er?

jag kan lika gärna med några av mina. :P

jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför.

jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet)

Brukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det

intressant tråd :).

Då jag blir rastlös så brukar jag försöka knäcka alla fingrar om och om igen. Hehe :P

låser alltid dörren och knäpper med fingrarna

Kommer inte på något just nu. Förutom att ibland tar jag en penna i skolan och leker "knivlek" med den. Det är nog för jag har tråkigt. Har rätt bra skills i det. Men jag vill inte ha en kniv :P

Jag brukar alltid tugga på tungan när jag koncentrerar mig, t.ex. när det kommer ett hetsigt solo på Guitar hero eller nått.

↗ till inlägget

har ni några speciella vanor typ saker nu gör omedvetet?

kommer ni ihåg varför ni gör detta eller är det något ni har varit tvungna att lära er?

jag kan lika gärna med några av mina. :P

jag går alltid på tå när jag inte har på mig skor (det händer omedvetet). Jag vet dock inte varför men mina föräldrar säger att jag alltid gick på tå när jag var liten så jag antar det är därför.

jag slickar mig alltid om fingertopparna när jag har ätit chips eller liknande. Jag tror det beror på att jag oftast äter chips när jag sitter vid datorn eller när jag spelar på någon konsol. Ja orkar bara inte gå och tvätta händerna efter varje chips paus :P men om jag har en handduk i rummet så använder jag den. :P (detta händer medvetet)

Som sagt så gör man det omedvetet, så jag vet inte om jag har några speciella vanor

När jag blir frustrerad i ett spel och måste koncentrera mig extra mycket, brukar jag omedvetet bita på underläppen.

skriver fler om jag kommer på, svårt att komma på sina vanor, man tänker inte på dom. så de är svårt att veta vilka dom är.

Senast ändrad:

9 Nov 2009
↗ till inlägget

Brukar sitta och "trumma" med fingrarna (händer omedvetet) vet inte vrf jag gör det

Jag är fucking insane på att trumma med mina fingrar!

Det är bara någon reflex som jag har. o.O

På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen.

Röra på högra benet konstant i en farlig hastighet.

Bita på underläppen när jag runkar.

När jag spelar Track & Field så sitter jag och rycker som någon gammal sjuk med muskelryckningar och ser helt söndervriden ut. När jag lirar Guitar Hero så står jag och hoppar, snurrar, springer runt och gör massa skumma rörelser. XD

Jag sitter även och trummar med händerna till alla ljud jag hör, satte mig i skolan i fredags och trummade till fågelläten.

Jag har också som ovana att nita min storebror då och då, vi har alltid slagits sen vi var små haha

Senast ändrad:

Brukar pen spinna bara så där. ( Omedvetet )

Men visst så behöver jag en penna men dom i skolan blir ibland irriterande när jag råkar tappa den :D

När jag spelar spel ( Simulators FTW ) som Project Reality eller ARMA osv, så brukar jag alltid tappa greppet och ta spelet på allvar. Det är som jävla Vitrual Reality för mig haha. ( Omedvetet så klart )

Jag har glasögon IRL och var 20 minut så kollar jag hela tiden om jag har på mig dom. Jag märker knappt att jag har på dom. Medvetet FTW

Här kommer en till!

Jag har gått i karate och varje gång jag ser nån går mot mig eller ser att nån ska "slå" mig så får jag värsta karate rycken.

Jag tar tag i deras arm och bara vrider om. Detta kanske inte är exakt karate. ( Omedvetet )

Mer har jag säkert men kommer ej på mer.

Senast ändrad:

Så du har gått på karate, och omedvetet tar ett armgrepp på en person ifall du uppfattar det som att personen ska slå dig, men du har ingenaning om ifall de är ett karate grepp eller inte. Låter skumt.

↗ till inlägget

Så du har gått på karate, och omedvetet tar ett armgrepp på en person ifall du uppfattar det som att personen ska slå dig, men du har ingenaning om ifall de är ett karate grepp eller inte. Låter skumt.

Asså först blockerar jag slaget sen tar jag tag. Glömde visst skriva det. Innan nån skriver nåt att man inte får använda karate bla bla bla. Så kan ni först veta att det är ofta mina kompisar som ska lurar mig och då får gör jag det.

Jag brukar få för mig att knyta skosnören när jag bär vans. Vet inte varför men jag böjer mig alltid ner och så: shit. inga skosnören.

Fast folk brukar flabba ganska hårt åt mig men det bjuder jag på ;D

speciella vanor de där. /ironi

:)

Torkar mig alltid runt näsan som om jag vore förkyld.

Brukar trumma med fingrarna/händerna, sen händer det att jag "trummar" med fötterna som man skulle använda dubbla baspedaler ^^.

Och som Downz så torkar jag mig också runt näsan som jag vore förkyld.

↗ till inlägget

På tal om det så är ju klassikern; öppna kylskåpet och stänga det sen igen.

Lolz händer mig ofta =)

Börjar med skafferiet, sen frysen och sen kylskåpet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in