hej,ja har ett problem..lixom jag har en flickvän som jag har varit ihop me ganska läänge (det här kommer att bli nolot)och vi har aldri pussats. alltså vi har träff sådär en gång per vecka å så på träffarna brukar vi int ens prata ja kan fast säga att vi knappt pratar me varandra vi lixom vet inte vad vi ska säga. vi brukar hålla på o skicka meddelanden via gsm hela tiden men vi pratar aldri med varandra så jag undrar hur ska ja göra för att vi skulle prata med varandra mera å så att vi nångång skulle pussas
Hjäälp!
Exakt hur länge har ni varit tillsammans?
↗ till inläggettyp..kanskee...eeh..9 eller 10 månaderExakt hur länge har ni varit tillsammans?
Bor hon nära dig? Köp blommor och choklad och visa din romantik och skriv en dikt och sätt er vid ett bord och prata om lite saker t.ex romantik, hobbys m.m. intressen kanske? Sen kan du fråga ifall vi kan prata lite mera. Alltså du o din tjej.
↗ till inläggetdet där är ganska bra..tack!! ja hon bor nära typ 2 kilometer ifrån mej :PBor hon nära dig? Köp blommor och choklad och visa din romantik och skriv en dikt och sätt er vid ett bord och prata om lite saker t.ex romantik, hobbys m.m. intressen kanske? Sen kan du fråga ifall vi kan prata lite mera. Alltså du o din tjej.
men vad ska ja prata om,lixom typ va ska ja säga?
Bjud henne på bio.
Meh, han är typ 10 år -_'-
Har du en flickvän som du varit ihop med i 10 månader och inte kysst - Dumpa henne *_*
↗ till inläggetnej va f*n,aldrig!!!10???11-.-Meh, han är typ 10 år -_'-
Har du en flickvän som du varit ihop med i 10 månader och inte kysst - Dumpa henne *_*
jojjan:(eller va du nu hette)jo ja sku gärna de men alltså vi kan säga att ja bor i en öde mark det finns inte bio här
Fråga om vad hon gillar och göra. Vad hon gjort under helgen eller hur det gått i skolan och sånt.
10 - 11 sak samma, Men om ni inte äns har pussats på 9 månader e det problem, NI E INTE KÄRA -.-'
Om ni inte pratar kan det inte vara särskilt mycket kärlek... Dessutom står det att du är 15... Tänk på att det är emot reglerna att angiva fel födelsedag...
Om du nu är 15 år kan du ju bjuda henne på bio och ta med dig henne hem till dig så kan du ha lite levande ljus och en romantisk kväll~ o,o
ok tack gjorde som ni satack för hjälpen :D
ni kan låsa tråden nu,har fått veta vad ja ville!
Ahhahahhaah, man måste ju få skratta åt sig själv x)
Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?
↗ till inläggetNae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :)Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?
↗ till inläggetFör att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..?↗ till inläggetNae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :)Lite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?
↗ till inläggetFör att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..?↗ till inläggetLite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?
Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :)
Bara för att du var omogen när du var P12 så behöver inte andra vara det.. Men redan fått en varning, så sluta tjaafsa no.
↗ till inlägget↗ till inläggetLite fail att bumpa i en 2 år gammal tråd?
Nae, int om du skulle fattat varför jag gjorde det :)
För att du är P12 och er uppgift på de här forumet är att bumpa trådar..?
Bara för att du var omogen när du var P12 så behöver inte andra vara det.. Men redan fått en varning, så sluta tjaafsa no.
Jag bumpade aldrig trådar när jag var P12, det är något den här generationens P12:or har börjat med
(Inte för att lägga mig i) Du är ju 16 år och blev medlem förra året.... Hur skulle du då bumpa trådar?
Hmm kanske på ett annat forum? Ja vet väl inte ^^.