💬
Logga in
Fuska.se

Medal Of Honor: Airborne

10 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

Jag införskaffade mig ett exemplar av MoH Airborne nyligen och nu när jag ska installera det så uppstår det ett ganska drygt problem, ingenting händer. Jag stoppar in skivan, skriver in cd-keyn, installationen förbereds och sedan händer det ingenting mer. Min dator ska palla spelet lekande lätt och jag har testat att köra som administratör (Kör med Vista). Någon som har ett hum om vad jag ska göra?

13 Nov 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare

Händer exakt samma sak för mig, jobbigt. Läste en kommentar om att det bara funkar om man använder Daemon Tools, och jag använder Power ISO. Inte kunnat testa eftersom Daemon Tools inte verkar funka med Windows 7.

Plus så vet jag inte heller om du har köpt det eller laddat ner det.

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Händer exakt samma sak för mig, jobbigt. Läste en kommentar om att det bara funkar om man använder Daemon Tools, och jag använder Power ISO. Inte kunnat testa eftersom Daemon Tools inte verkar funka med Windows 7.

Funkar inte Deaemon Tools på win 7?:o jag som hade tänkt uppgradera:(

Nivå 4 · Lärling

det funkar visst på w7

Nivå 3 · Lärling

palla medal of honor airborne..........

har spelat airbourne. ganska skönt spel med vissa saker men många saker behövs fixas.

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

det funkar visst på w7

Inte lite versionen.
Nivå 4 · Lärling

jooo den nya

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Har köpt det.
14 Nov 2009
Nivå 9 · Veteranfuskare

ändra kompatibilitets inställningarna?

15 Nov 2009
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

ändra kompatibilitets inställningarna?

Ja, det har jag testat, men ändå inte funkat. Men nu slutar vi diskutera det här för att inte gå offtopic.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in