💬
Logga in
Fuska.se

Mår Dåligt I Skolan

72 svar · startad

↗ till inlägget

men lilla fuska skull du int visa öö fittan XD Lå+ps<pdkaslödkasajklrjdaskl knulla kukebn i olonet jag är en nörwkodfkldsjkfsdkjfksdjfsdjfils kukes balle

Har du prolem?!

Om jag va du skulle jag gått fram till han som bestämmer och slagot ur skiten ur honom!

eller en dag om du nu har kompisar, kallat på dom och gått till hans hus på natten och tända på eller kasta en smokebomb

Ellr när alla ser så ska du slå skite ur honom så kommer alla säga omg han slog honom! Han är min kompis! och sånt.

va inte rädd, dom uffa är alltid dom svagaste ;)

Vad du än gör, lyd INTE patrikkings "råd". :_

Prata med föräldrar, kurator, lärare, BRIS, inte vet jag, men du måste berätta för någon annan än några ungdomar på internet om du vill att något ska hända.

Senast ändrad:

Ja, om du tror att slå ner någon kommer ge honom något utöver utskällningar och besök hos rektorn har jag ett problem

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ja, om du tror att slå ner någon kommer ge honom något utöver utskällningar och besök hos rektorn har jag ett problem

iallafall bättre än att bli mobbad i hela sitt liv

Så du tror att hans framtida kollegor kommer att reta honom för att han är delvis från finland och spelar onlinespel?

Senast ändrad:

Jag sa taast

Vad fan är taast

LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning

↗ till inlägget

LOL jaja men du ska göra det jag sa, det e sant, det hjälpler och det finns ingen annan lösning

du e så pinsam...

Försök att prata med mobbarna och be dem sluta men be dem inte snällt utan var mer aggresiv i rösten. Du ska inte hota men du ska inte heller be. Funkar det inte så följ de tidigare tipsen från tråden.

↗ till inlägget

Slå dem hjälper inte. Dumbass.

Som de flesta sagt, prata med lärare, kurator eller föräldrar. Sedan kan du fråga varför du inte får ha dina egna hobys, eller inte vara hel-svensk utan att bli kallad bög. Är själv 37.5% Finne och har aldrig blivit mobbad. Antagligen ett par retards i din klass, tyvärr.

16 Nov 2009
↗ till inlägget

Försök att prata med mobbarna och be dem sluta men be dem inte snällt utan var mer aggresiv i rösten. Du ska inte hota men du ska inte heller be. Funkar det inte så följ de tidigare tipsen från tråden.

Det e kanske ändå den bästa lösningen ;)

↗ till inlägget

Slå dem hjälper inte. Dumbass.

Som de flesta sagt, prata med lärare, kurator eller föräldrar. Sedan kan du fråga varför du inte får ha dina egna hobys, eller inte vara hel-svensk utan att bli kallad bög. Är själv 37.5% Finne och har aldrig blivit mobbad. Antagligen ett par retards i din klass, tyvärr.

Och som han har sagt tidigare: Dt hjälper inte att prata med lärarna och kuratorn Dumbass

Visst skjut dom, komma in på ett special hem, börja kanrka och slösa bort dit liv. Om dem inte slutar, byt skola eller klass.

Den här tråden börjar bli ganska löjlig när alla småparnen tipsar :)

Byt skola...

↗ till inlägget

Det är ju deras sätt att ta tag i saker.
↗ till inlägget

gör som min nigga säger o däng skit ungarna ta din farsas pistol och blås huvudet av honom, yo. no ones mesess whit the brodas from otha modas, patrikking o Headshoot.

Haha yeah, nej jag skoja men du ska faktist komma pånågot själv.

Vi vet inte om du har löst detta för att du e alldrig inne på tråden och skriver alldrig.

Vi kan inte göra någontin bara ge dig tips som jag gör ;)

Senast ändrad:

17 Nov 2009
↗ till inlägget

Vad fan är taast

Din Mamma!!! :lol: :lol: :lol:

↗ till inlägget

Småbarn som du ja

Om du inte ser någon väg ut ur detta, byt skola.

Bästa sättet imo.

Och vafan är det ni skriver!?

↗ till inlägget

Oh hej! Vilket sammanträfande! Du stöter på mig på varje forum!

Ja, det är för jag har märkt hur illa du beter dig. Nuff said.

OnT: Gör inte som patrikking säger, gör som dem andra säger så blir det nog bra! ;)

Rensade och tog bort en del inlägg.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in