Hej!
Jag har börjat samla serietidnigar och behöver skydda min samling lite och därför undrar jag om det finns en hemsida eller affär som säljer speciella plastfickor till serietidnigar.
Snälla hjälp!!! :( :(
Hej!
Jag har börjat samla serietidnigar och behöver skydda min samling lite och därför undrar jag om det finns en hemsida eller affär som säljer speciella plastfickor till serietidnigar.
↗ till inläggethttp://www.plastfickor.se/lyxforvaring.html Första google länken.Hej!
men dom har inte faktura betalnig
finns det på bokia eller i någon annan bokhandel
Googla
↗ till inläggetsom vanligt så får jag inget svar av googleGoogla
har hittat en hemsida som jag nog ska köpa på
↗ till inlägget↗ till inläggetsom vanligt så får jag inget svar av googleGoogla
↗ till inläggethar hittat en hemsida som jag nog ska köpa på
Var hittade du den? Google?
Nej, men skriv gärna länken.
↗ till inläggethttp://www.seriesam.com/plastfickor_serietidningar.htm↗ till inläggethar hittat en hemsida som jag nog ska köpa på
Var hittade du den? Google?
Nej, men skriv gärna länken.
Bokia brukar ha mycket. Eller det beror ju på hur stor butiken är. Kopieringsaffärer och tryckaffärer brukar ha. Även Coorporate Express brukar ha sådant.
↗ till inläggetja men bokia har bara A4 plastfickor och serietidningar är inte A4Bokia brukar ha mycket. Eller det beror ju på hur stor butiken är. Kopieringsaffärer och tryckaffärer brukar ha. Även Coorporate Express brukar ha sådant.
↗ till inläggetxD ? Serietidningar är visst i A4↗ till inläggetja men bokia har bara A4 plastfickor och serietidningar är inte A4Bokia brukar ha mycket. Eller det beror ju på hur stor butiken är. Kopieringsaffärer och tryckaffärer brukar ha. Även Coorporate Express brukar ha sådant.
Haha... Nej, dom är inte i A4, dom är mindre :meddum:
lolwut? Mina är A4
YEY! Haha, jag la mina serietidningar på ett A4 Papper och dom va mycket mindre
↗ till inläggeti så fall tänker du på albumlolwut? Mina är A4
↗ till inlägget↗ till inläggeti så fall tänker du på albumlolwut? Mina är A4
carlo, det e patrik, vilka seier har du?
↗ till inlägget
carlo, det e patrik, vilka seier har du?
du vet dom vi köpte på skivesset och några till men jag har många serier till fast jag måste hitta dom
Ok då, men hur många ska du köpa? Har du redan beställt?
↗ till inläggetbeställde idagOk då, men hur många ska du köpa? Har du redan beställt?
100 st för 75 kr och plus lite extra kostnader så blev det 114 kr
du har ju många serietidningar och om man vill köpa många så kan du hämta dom hos han och då slipper du betala extra kostnader
dom är i malmö
Men palla, ska du plasta in ALLA din serier elr bara "värdefulla"?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in