💬
Logga in
Fuska.se

Star Wars

19 svar · startad

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #1

är det nån som tycker om det här spelet?det gör jag!klarade det på 30 timmar.har nån klarat bättre.min tid var ju inte så bra.

Nivå 3 · Lärling

*Bara en notis, jag vet att detta kan tyckas vara onödigt*

Men, i ett sånt här spel så är hela grejen att det ska ta lång tid att klara det, man ska försöka hinna att hitta alla små sidouppdrag och lära känna karaktärena, detta är inget spel som man ska hasta sig igenom och försöka klara så snabbt som möjligt. Första gången jag spelade det tog det 50 timmar. Andra gången gick det betydligt snabbare även att jag hittade en hel del uppdrag som jag inte gjort innan.

Därför är kotor ett spel man ska spela sakta och lugnt. Att hasta sig igenom ett sånt här spel är nästan som att snabbspola igenom en film..

13 Apr 2004
Nivå 2 · Novis

Det är ju ett RPG, som betydet Roll Playing Game, tror jag.

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #4

*Bara en notis, jag vet att detta kan tyckas vara onödigt*

Men, i ett sånt här spel så är hela grejen att det ska ta lång tid att klara det, man ska försöka hinna att hitta alla små sidouppdrag och lära känna karaktärena, detta är inget spel som man ska hasta sig igenom och försöka klara så snabbt som möjligt. Första gången jag spelade det tog det 50 timmar. Andra gången gick det betydligt snabbare även att jag hittade en hel del uppdrag som jag inte gjort innan.

Därför är kotor ett spel man ska spela sakta och lugnt. Att hasta sig igenom ett sånt här spel är nästan som att snabbspola igenom en film..

jag såg fel.35 timmar tror jag.jag tycker också det är roligt att ta uppdrag.jag jobbade som lönnmördare!väldigt roligt! :D
Nivå 8 · Veteranfuskare

Det verkar väldigt kul!

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #6

jobbad eåt den där hulas på vattenbanan.jag tycker det var ganska lätt att döda malak.spelade ni som onda eller goda?

Nivå 2 · Novis

är spelet värt att köpa har tänkt på det länge

15 Apr 2004
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #8

det är ganska kul om man inte är otålig.

23 Apr 2004
Nivå 3 · Lärling

KotOR ÄGER STORT.Inget annat spel kommer i närheten(kanske Mafia).

24 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

e spelet kul da

Nivå 4 · Lärling

ja ganska jag lirade lite men sen fastnade jag i planeten Kashyyyk och jag vill veta hur man ittar Kashyyyks Star Map snlla kan någon hjälpa!!!!!!!

25 Apr 2004

hallå jag har problen.min dator frågar efter openGL vad betyder det. snälla svara

Nivå 1 · Novis

kotor är lätt det bästa spelet just nu... far cry är nog nära men kotor är ändå bäst!

klarade det på 19timmar, gjort alla uppdrag.

och sen kanske ni skulle stava rätt också??

"Knights Of The Old Republic"

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Ja,det är det.

Nivå 3 · Lärling

Fast Mafia kaske är bättre.

Nivå 1 · Novis

nej

26 Apr 2004
Nivå 4 · Lärling

Nej, Mafia är nog inte så skön att den är bättre men spelet heter Star Wars Knights of the Old Republic

Köp det allihopa. Jag rekomenderar den för allihop!

Ba' köp den! :D

3 May 2004
Nivå 0 · Nykomling

Oh...what the heck får väll fråga här me :D

Jag *råkade* fuska mig upp till level 20 och nu har jag väll förstört hela spelet för min del...det menas att jag inte kan *level up* mer, högsta e ju level 20. Har inte mer *needed experience points* kvar. Har massa jedi robes och lightsabers men de kan jag inte använda...=( få se om jag kan vinna spelet såhär. Valde att bli Jedi Guardian, nu slåss jag med tungaste amrorn jag hittat *den rosa robotliknande* och med två svärg...får väll klara mig så.

...Det e ingen som gjort som mig och kan hjälpa när det gäller att få använda JEDI material va? :rolleyes:

Nivå 0 · Nykomling

hur activerar man fusken till KOTOR??????????????? :blink:

8 May 2004
Nivå 2 · Novis

Det står ju i Fuska!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in