through the fire and the flames sägs vara den svåraste låten på GH3 men när jag kör den går det bra. the devil went down to georgia är däremot svårare. nån som håller me???
Gh 3
Ja jag tycker dom är lätta
Onödig tråd...
↗ till inläggetProvat båda på expert?through the fire and the flames sägs vara den svåraste låten på GH3 men när jag kör den går det bra. the devil went down to georgia är däremot svårare. nån som håller me???
jaåå expert
Har klarat alla dlc jag har och alla bonus + career på expert... fan löjliga låtar <.<
↗ till inläggetSkulle gärna vilja se när du klarar ttfafHar klarat alla dlc jag har och alla bonus + career på expert... fan löjliga låtar <.<
Jo, TtFaF är inte så svår, men det är väl onödigt att göra
en hel tråd om bara det?
↗ till inläggetAdda SLeepINGwhatER så kan du få se :)↗ till inläggetSkulle gärna vilja se när du klarar ttfafHar klarat alla dlc jag har och alla bonus + career på expert... fan löjliga låtar <.<
Men min kontroller är damp så ibland kan Röd, Gul och blå sluta funka :(
Men det är fixat på nolltid ;)
↗ till inläggetAdda SLeepINGwhatER så kan du få se :)↗ till inläggetHar klarat alla dlc jag har och alla bonus + career på expert... fan löjliga låtar <.<
Skulle gärna vilja se när du klarar ttfaf
Måste köpa live först
↗ till inlägget↗ till inläggetHar klarat alla dlc jag har och alla bonus + career på expert... fan löjliga låtar <.<
Skulle gärna vilja se när du klarar ttfaf
Adda SLeepINGwhatER så kan du få se :)
Måste köpa live först
Kan lägga in på youtube säger till när den e uppe