bandos eller seren, seren är alvernas gud för dom som inte gjort regicide
Vilken Gud Är Coolast På Runescape?
↗ till inläggetThis post...IS THE SHIT!Guthix.
Saradomin!
Alittle piece of zamorak
Zaros er cål.
↗ till inläggetAll hail Zaros, lord of pure evil!Zaros er cål.
↗ till inlägget↗ till inläggetBandos :)
Bandos är väl ingen gud?
Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars.
^^
Det var som tusan..
Trodde bara att armadyl var den enda guden mellan bandos och armadyl.
Vaför skulle Bandos då vara med i GWD?
Ingen aning faktiskt. Kanske bara var ett monster som var med i kriget.
om du har gjort qeusten om dorgeshun och the chosen commander så får man veta i qeustet att big high war god är bandos
Jag gjorde denna tråden när jag var free. Kännde bara till Saradomin/zamorak och Guthix
Jag gillar bandos mest nu! Men jag gillar inte gudarna på Runescape så mycket.
Zamorak o Guthix ^^ Mest guthix (tack vare thenoobshow)
Haha thenoobshow äger!
Japp, han gör Guthix så ****** rolig ^^
Bandos, men om man skall välja mellan de där 3 är det Saradomin.
↗ till inlägget↗ till inläggetBandos :)
Bandos är väl ingen gud?
Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars.
^^
+ Att bandos har ett God sword.
Bandos ftw!
GUUUUUUTHIIXXX!
Med tanke på vad som har hänt i några quester (bla Temple at Senntisten) så lutar det lite åt Zaros, men annars är det Guthix. Och Zamorak är bland dom gudar jag minst gillar.
Zamorak är en bra gud som jag vet :D
zamorak gillade jag när jag var f2p fast efter att jag sett mer av zamorak sen jag blev member lutar der nog mer åt saradomin. jag har iallafall fattat det som att vampyrerna tror på zamorak och efter darknesss of halowalle så lutar det mer åt saradomin
Men Guthix då? Zombier? Guthix (balansens gud)