💬
Logga in
Fuska.se

2009 Jul Events

29 svar · startad

Trådstartare #1

Hej vad tror ni att det blir för jul events i år och vad det blir för belöningar.

att man ska hjälpa tomten att ta tillbaka den stulna julen, liksom få det att snöa och dela ut julklappar till npc:s

rewards:man får en julklapp av tomten med ett par toflor som är röda och vita :P och sen en emote där man öppnar ett paket.

jag vet inte vad det blir men jag tycker det hade varit coolt :)

Go to [insert place here] and help [insert person here] and get rewarded with a nice [insert crappy item here]!

↗ till inlägget

Go to [insert place here] and help [insert person here] and get rewarded with a nice [insert crappy item here]!

Like always.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Like always.

Word man!

22 Nov 2009
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Like always.

Word man!

No, that was many words.

Anywayz, blir väl en crappy reward som DD sa.

Ni som förväntar er att få en santa hat som ni kan sälja för 20 mille kan väl inse fakta, det kommer inte hända!

Eventen är knappast till för att få ett användbart item. Man ska klara sig lika bra utan itemet som med, d.v.s det får inte ge några fördelar för levling eller dylikt, eftersom de som inte hade chansen att göra eventen då inte kan få användning av det.

Itemet kommer inte vara tradeable, p.g.a det som hänt med Santa hat o.s.v.

Itemet kommer med andra ord vara värdelöst, men det är inte därför JAGeX lägger ner massvis med tid på eventen, det är för att det ska vara kul att göra eventen, och inte för att få ett bra item.

↗ till inlägget

Ni som förväntar er att få en santa hat som ni kan sälja för 20 mille kan väl inse fakta, det kommer inte hända!

Eventen är knappast till för att få ett användbart item. Man ska klara sig lika bra utan itemet som med, d.v.s det får inte ge några fördelar för levling eller dylikt, eftersom de som inte hade chansen att göra eventen då inte kan få användning av det.

Itemet kommer inte vara tradeable, p.g.a det som hänt med Santa hat o.s.v.

Itemet kommer med andra ord vara värdelöst, men det är inte därför JAGeX lägger ner massvis med tid på eventen, det är för att det ska vara kul att göra eventen, och inte för att få ett bra item.

Och för att visa att man var där och kunde få saken. Jag menar, hur stor del av alla spelare har easter carrot om 3 år tex?

just det! jag tror inte så många spelare som har kycklingdräkten som man fick för 4 år sen fortfarande spelar rs...

Wth, var den fyra år sedan? o_O

Det var typ den sista jag gjorde.

Nu kan man ju typ hämta tillbaka alla event saker som man fått. Prata med någon snubbe i Draynor Village.

↗ till inlägget

Nu kan man ju typ hämta tillbaka alla event saker som man fått. Prata med någon snubbe i Draynor Village.

Man har kunnat göra de länge ;)

Thanksgiving event kommer på mpndag eller tisdag kväll.

OnT:Man får nog ingen dans. Tro mig. Men man ska vell som vanligt hjälpa tomten. Jag vill kunna kasta snöbollar :-)

det hade du kunnat om du varit med vid jul eventet för 2 år sen så det kommer nog inte igen i år

Senast ändrad:

Blev medlem på Runescape på sommarn 2008.

Blev member påsken 2009.

24 Nov 2009
↗ till inlägget

Blev member påsken 2009.

Blev medlem i runescape 2005, var bara 6-7 år fatta inget, klara aldrig det sista (där man ska döda kycklingar ) stället på ''learning the ropes'' eller som man säger nu ''Unstable Foundations''.

Det var rätt så synd :( Men slutade runescape. Men efter ett tag Januari 2007 då börja ja med runescape. 2007 jul, december var det bästa året/månaden

Iallfall

OnT: Ja vet någon dålig item... Men det bryr jag mig inte om.. Jag bryr mig om mest om vad man kommer göra.

Hoppas det är som 2007-2008 och massa andra, typ som man kan göra något på eventen , T.ex kasta snöboll och bygga snögubbar som 2007, och åka på is som va lite dåligt som på 2008.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Blev member påsken 2009.

Blev medlem i runescape 2005, var bara 6-7 år fatta inget, klara aldrig det sista (där man ska döda kycklingar ) stället på ''learning the ropes'' eller som man säger nu ''Unstable Foundations''.

Det var rätt så synd :( Men slutade runescape. Men efter ett tag Januari 2007 då börja ja med runescape. 2007 jul, december var det bästa året/månaden

Iallfall

OnT: Ja vet någon dålig item... Men det bryr jag mig inte om.. Jag bryr mig om mest om vad man kommer göra.

Hoppas det är som 2007-2008 och massa andra, typ som man kan göra något på eventen , T.ex kasta snöboll och bygga snögubbar som 2007, och åka på is som va lite dåligt som på 2008.

Fail, learning the ropes fanns inte 2005.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Blev member påsken 2009.

Iallfall

Fail, learning the ropes fanns inte 2005.

asså du fattar inte... jag menar ''Träningen'' som man börjar på , hallå är du ute och reser?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Blev member påsken 2009.

Iallfall

Lol, 6-7 år? Jag kunde inte ens sätta på internet när jag var så liten. Själv började jag tidigt 2006, tyckte om eventen det året, man fick en julgran och en reindeer hat om man var member och om man var F2P fick man inte julgranen. Sen gillade jag år 2007s event också. Jag tycker rewards blir sämre och sämre, allt man får nu är en massa fula capes och en emote lite då och då.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Blev member påsken 2009.

Iallfall

Lol, 6-7 år? Jag kunde inte ens sätta på internet när jag var så liten. Själv började jag tidigt 2006, tyckte om eventen det året, man fick en julgran och en reindeer hat om man var member och om man var F2P fick man inte julgranen. Sen gillade jag år 2007s event också. Jag tycker rewards blir sämre och sämre, allt man får nu är en massa fula capes och en emote lite då och då.

Hmm oj oj tänk att jag är smartast i min klass, gjort ut redan 5:ans mattebok? Men nähä man har väll en syrra som är 15 år nu som har lärt sin gulliga lillebror saker xD

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in