↗ till inläggetVimto
Godaste Läsken?
Julmust!
Få som säger Cola
Cola
↗ till inlägget↗ till inläggetJulmust :)
julmust hmm cola och påskmust också för den delen för det är väl mest ettiketen som är skillnaden nu för tiden
Dr Pepper smakar Marsipan. Marsipan + Läsk = Bajssmak
julmust och 7up.
Must.
Where the fuck is the Jolt? Den har inte funnits någonstans att köpa här i Köping i en månad.
Vilket är bra. Det mönstret borde spridas.
↗ till inläggetInfidel! You must be purified! : OVilket är bra. Det mönstret borde spridas.
Jag är en av djävulens riddare, Mäster Gurka, jag renar dig!
Cola är en klassiker av episka proportioner.
↗ till inläggetWhere the fuck is the Jolt? Den har inte funnits någonstans att köpa här i Köping i en månad.
Jag tror dom har slutat tillverka jolt? Har iallafall hört något om saken.
↗ till inläggetDr Pepper smakar Marsipan. Marsipan + Läsk = Bajssmak
Provade det första gången förra veckan, fyfan, 15 kr åt helvete :P
och julmust är inge gott heller.
cola. <3 japp
↗ till inläggetVad är det för ond jävel som kom på idén att lägga ner tillverkningen av Jolt? :, (↗ till inläggetWhere the fuck is the Jolt? Den har inte funnits någonstans att köpa här i Köping i en månad.
↗ till inläggetVad är det för ond jävel som kom på idén att lägga ner tillverkningen av Jolt? :, (↗ till inläggetWhere the fuck is the Jolt? Den har inte funnits någonstans att köpa här i Köping i en månad.
Dem gick väl i konkurs om jag läste rätt..?
Jolt hade mycket skulder till företaget som tillverkade 33cl's burkarna. Har för mig att det var så enligt personal på Inferno Online i Stockholm.
↗ till inläggetGanska synd ju, var ju en förbaskat god läsk. :'(Jolt hade mycket skulder till företaget som tillverkade 33cl's burkarna. Har för mig att det var så enligt personal på Inferno Online i Stockholm.
DreamHacks död... Nej, skämt åsido. Willys säljer 24x 33cl för 94kr + pant, så vi lider ingen nöd =)