💬
Logga in
Fuska.se

Can U Run It

18 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

när jag tittar på can u run it så står det att jag har en intel core 2 duo processor 2.00GHz men det står att den är rated 3,5GHz. varför???

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

när jag tittar på can u run it så står det att jag har en intel core 2 duo processor 2.00GHz men det står att den är rated 3,5GHz. varför???

Skumt. Jag har en C2D E8500 på 3,16GHz och canyourunit.com visar det som 3,16GHz. Antar att det är någon slags bugg. Vilket spel är det du checkar sysreqs för?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Skumt. Jag har en C2D E8500 på 3,16GHz och canyourunit.com visar det som 3,16GHz. Antar att det är någon slags bugg. Vilket spel är det du checkar sysreqs för?

olika, MW2 crysis, l4d2
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

olika, MW2 crysis, l4d2

Det buggade sig för mig också när jag kollade ett spel vet dock inte varför :P

30 Nov 2009
Nivå 4 · Lärling

Har för mig att på dom flesta AMD processorerna så står det Rated och ett antal nummer, kan vara ute och cykla men jag har för mig att det är hur mycket du kan överklocka den till.

Nivå 4 · Lärling

eller är ute och cycklar

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #7

men kan de va så att datorns alla delar är så bra så att 2,0GHz processorn blir som en 3,5GHz processor???

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

men kan de va så att datorns alla delar är så bra så att 2,0GHz processorn blir som en 3,5GHz processor???

Nej, det är absolut inte så det funkar.

Nivå 1 · Novis

De har förmodligen stoppat in siffrorna på fel plats i databasen bara :P

Nivå 10 · Veteranfuskare

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/cpu.jpg

Något i den stilen står det väl ändå för alla?

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

http://i58.photobucket.com/albums/g266/Matusu/cpu.jpg

Något i den stilen står det väl ändå för alla?

Gör det för mig också iaf

Nivå 4 · Lärling

2.5*≈2≈5

˙˙˙˙ʇǝʞɔoןq åd pɹoqʇuǝƃuɐʇ ɐdöʞ ɹǝɯ ƃıɹpןɐ ɐʞs '

uɐɟ

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

2.5*≈2≈5

uɐɟ

Som jag sagt hundratals gånger och som ingen tycks fatta. Bara för att man har två kärnor så fördubblas inte klockfrekvensen...

Nivå 10 · Veteranfuskare

+ att Quad är 4 kärnor, inte två

Nivå 9 · Veteranfuskare

Men AMD processorer har ju "3200+" etc. Kan väl vara att deras processorer är en viss ghz men får ut en annan hastighet? Därav #+ och resultaten på Cyri?

Nivå 10 · Veteranfuskare
1 Dec 2009
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #17
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2.5*≈2≈5

uɐɟ

Som jag sagt hundratals gånger och som ingen tycks fatta. Bara för att man har två kärnor så fördubblas inte klockfrekvensen...

nej de har jag inte skrivit Rtard jag skrev att jag har en 2,0GHz som det står att den är rankad som en 3,5GHz thats is!! lås tråden. jag får inga vättiga svar
Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2.5*≈2≈5

uɐɟ

nej de har jag inte skrivit Rtard jag skrev att jag har en 2,0GHz som det står att den är rankad som en 3,5GHz thats is!! lås tråden. jag får inga vättiga svar

Du kanske bör kolla vem jag citerade?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

2.5*≈2≈5

uɐɟ

ok bossen

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in