💬
Logga in
Fuska.se

Gta The Ballad Of Gay Tony!

25 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

Överskattat ja, men det var ändå äckligt bra. Så jag skulle gärna villa haft TBOGT och TLAD

4 Dec 2009
Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Överskattat ja, men det var ändå äckligt bra. Så jag skulle gärna villa haft TBOGT och TLAD

det ända gta som är bra är tbogt tror jag men jag har ingen xbox.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Finns ingen chans att GTA: Episodes from Liberty City kommer till Ps3. Microsoft betalade 300 (?) miljoner för att det skulle vara exklusivt till Xbox 360.

tror inte att den lilla summan räcker, dom kan få in grymt mycket mer om det vore till ps3?

Hur många mer spelar 360 än PS3? Måååånga mer. Vad betyder det? Jo, bättre försäljning till Xbox.

De är kul att ni säger saker utan fakta.

Visa källor or it didn't happen.

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bara så du vet är TBOGT "The Ballad Of Gay Tony.

Tror inte något av dessa grejer kommer till ps3 någon gång.. man får vara nöjd ändå helt enkelt :)

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Bara så du vet är TBOGT "The Ballad Of Gay Tony.

Tror inte något av dessa grejer kommer till ps3 någon gång.. man får vara nöjd ändå helt enkelt :)

vem bryr sig. vi får ändå agent spelet hoppas den blir bra. och vi har bättre spel.

Nivå 5 · Fuskare

Asså Rockstar gör inga fler GTA IV exklusiva saker till Micro$oft. Rockstar är klara med GTA IV nu. Och vill gå vidare till andra projekt.

De håller ju på med t.ex. Red Dead Redemption, och de är ett spel värt vänta på!

Vi kommer inte få GTA IV DLC. Men nu är kontraktet med Micro$oft över, och nästa GTA etc lär vi få DLC i.

Kanske t.o.m exklusivt, vem vet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in