Tugga mintuggummi och sedan äta en bit av en marabou och dricka cola... Sämsta smakupplevelsen nånsin.
Konstiga Smakupplevelser
Easton
Nivå 8 · Veteranfuskare
Jiyu
Halstablett och tandkräm :yucky:
Harold
Nivå 6 · Fuskare
tandkräm och yoghurt :yucky:
GangsterTwist
Nivå 5 · Fuskare
Tandkräm och juice.
Hivee
Nivå 10 · Veteranfuskare
Tandräm + vadsomhelst smakar skit
Musten
Nivå 10 · Veteranfuskare
Inte borstat tänderna på en vecka. Då har man en förjävlig smak i munnen.
EmoNerdChild
Nää.
Har gått i en hel månad utan att borsta tänderna (för länge sedan), inget speciellt hände med min mun. =P
Jiyu
↗ till inläggetDu borde ha fått tandlossning, eller åt du inga sötsaker då? En tandlossning brukar ske efter en vecka ungefär om du äter normalt mycket socker. Om ni undrar hur jag vet det här, så är det för min mamma är tandläkare och hon säger det alltid när jag inte borstar tänderna :PNää.
Har gått i en hel månad utan att borsta tänderna (för länge sedan), inget speciellt hände med min mun. =P
Hivee
Nivå 10 · Veteranfuskare
edit jaha tandlossning :rolleyes:
EmoNerdChild
↗ till inläggetJag åt väl lika mycket sötsaker som annars.↗ till inläggetDu borde ha fått tandlossning, eller åt du inga sötsaker då? En tandlossning brukar ske efter en vecka ungefär om du äter normalt mycket socker. Om ni undrar hur jag vet det här, så är det för min mamma är tandläkare och hon säger det alltid när jag inte borstar tänderna :PNää.
Fredagsmys på fredagarna, några klubbor mitt i veckan =P