Är det någon som har bra koll på spelet "SAW" till PS3?
Jag har kört fast på stället där man ska rädda tjejjen i giftinjektionsrummet.
Vore tacksam för en "walkthrough-post" eller länk.
Är det någon som har bra koll på spelet "SAW" till PS3?
Jag har kört fast på stället där man ska rädda tjejjen i giftinjektionsrummet.
Vore tacksam för en "walkthrough-post" eller länk.
Om jag minns rätt så ska de blåa "bollarna" gå till dig och de röda bollarna gå till Amanda. Tryck fram en boll och se hur den rör sig så kommer du snart lista ut hur man gör
är spelet änns bra?
↗ till inläggetär spelet änns bra?
Ja, skitbra om man gillar Saw.
↗ till inläggetDe borde finnas Coop mode. Skulle vara grymt kul och köra med 4 pers och försöka överleva osv.
Riktigt bra tips, blir nog ett köp snart verkligen. ; >
Gillar SAW starkt.
men det fins inget som gör att man vill köra igen :blink:
Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o
Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_<
↗ till inläggetJag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o
Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_<
Atmosfären är lite creepy, men det är action/adventure och inte skräck.
↗ till inläggetOkay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv...↗ till inläggetJag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o
↗ till inläggetOkay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv...↗ till inläggetJag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o
Spelet utspelar sig efter ettan, innan tvåan börjar.
↗ till inlägget↗ till inläggetJag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o
Okay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv...
Spelet utspelar sig efter ettan, innan tvåan börjar.
Ok, tack, låter kul. :)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in