💬
Logga in
Fuska.se

Stängt

117 svar · startad

Volvo V70 - Cross Country!

Sååå fiiin!

http://gallery.carreview.com/data/car/595/...lvo_xc70_02.jpg

10 Dec 2009

man kan väll drömma tänk imorgon kanske jag går och köper en trisslot och vinner 80 miljoner!

En trimmad Koenigsegg tre vita för 35mille

post-59991-1260463805_thumb.jpg

Senast ändrad:

↗ till inlägget

En trimmad Koenigsegg tre vita för 35mille

Lycka till at få den då den bara släpps i 3 exemplar.

Volvo och Saab är dom tråkigaste, fulaste bilarna som finns, dom bilarna e till för dom som inte kan nåt om bilar eller kör i 40 på motorvägen

BTW skulle valt en Audi R8 GT3

↗ till inlägget

Volvo och Saab är dom tråkigaste, fulaste bilarna som finns, dom bilarna e till för dom som inte kan nåt om bilar eller kör i 40 på motorvägen

BTW skulle valt en Audi R8 GT3

*asg*

Snarare tvärtom. De som har en äldre volvo (740/940), behöver kunna en hel del om bilar för att serva den, vilket krävs ganska ofta. Volvo 940 är en av de snyggaste bilarna. De jag känner/vet som har 740/940 kör 90 i stan, men vem vet, de kanske kör 40 på motorvägen...

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Varför har alla drömmar man inte kan uppfylla? Bli realister ffs, vakna upp...

För att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.-

Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre.

Hur vet du att vi som har skrivit i denna tråden inte kommer att skaffa de bilar som vi vill ha?

Du vet väl också att alla inte tjänar 12000 efter skatt?

↗ till inlägget
↗ till inlägget

För att tråden heter vilken bil VILL du ha, inte vilken bil kommer du skaffa -.-

Självklart, men varför ha drömmar man vet att man inte kan uppfylla? Om man lever med huvudet på jorden och inser att man kommer tjäna 12000 efter skatt i ett antal år så kanske man får lättare att uppfylla drömmarna och på så sätt bli lyckligare om man sätter sina mål lägre.

Hur vet du att vi som har skrivit i denna tråden inte kommer att skaffa de bilar som vi vill ha?

Du vet väl också att alla inte tjänar 12000 efter skatt?

Word

Önskar mig en koenigsegg som bil.

Elr en nissan skyline.

↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är jävligt less på personer som tycker så. Tror du Nelson Mandela tänkte som du, när han tillslut drev ut Apartheid från Sydafrika och sedan blev president?

Tror du inte att Christian Von Koenigsegg drömde? Om man tänker som du kommer man definitivt ingenstans i livet. Det är du som ska vakna upp. Och man kan drömma även om man vet att man inte kommer få det. Utan drömmar skulle världen vara väldigt grå och tråkig, och inget skulle fungera.

On Topic: En av de 3 Ultimata Eggen som gjorts. Det är min drömbil! :)

Senast ändrad:

http://www.gregforbessiegman.com/images/moosecar2_2.jpg
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag är jävligt less på personer som tycker så. Tror du Nelson Mandela tänkte som du, när han tillslut drev ut Apartheid från Sydafrika och sedan blev president?

Tror du inte att Christian Von Koenigsegg drömde? Om man tänker som du kommer man definitivt ingenstans i livet. Det är du som ska vakna upp. Och man kan drömma även om man vet att man inte kommer få det. Utan drömmar skulle världen vara väldigt grå och tråkig, och inget skulle fungera.

Anstar att du syftar på trevita?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Anstar att du syftar på trevita?

Ja, det gör jag ;) Visste inte hur jag skulle formulera mig...

Opel omega 3000 24 V ftw!

11 Dec 2009

va fan varför ha bil när man kan ha sådana här skönheter.

post-40446-1260514641_thumb.jpg

post-40446-1260514662_thumb.jpg

post-40446-1260514685_thumb.jpg

post-40446-1260514717_thumb.jpg

post-40446-1260514741_thumb.jpg

post-40446-1260514773_thumb.jpg

fy fan va jag blir kåt :)

↗ till inlägget

http://www.gregforbessiegman.com/images/moosecar2_2.jpg

cool!!!!

12 Dec 2009
http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/8108878/0712_11z_1024x768%202009_chevrolet_corvette_ZR1%20front_three_quarter_view.jpg
14 Dec 2009

Toyota Volta är ju ganska trevlig.

↗ till inlägget

http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/8108878/0712_11z_1024x768%202009_chevrolet_corvette_ZR1%20front_three_quarter_view.jpg

That's more like it!

Corevette är fan så mycket bättre än Ferrari, dessutom är den billiagre(:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in