💬
Logga in
Fuska.se

Headsetet Funkar Inte...

7 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

hej jag har köpt ett headsett som heter Creative Fatal1ty, det funkar jättebra när jag lyssnar på musik men när jag tittar på film(på min dator) så hör jag inte deras röster när dom pratar, bara bakgrunds ljuden.. Och jag vet inte hur man gör med micken. jag testade att göra en ljudinspelning men det blev inget ljud. Snälla hjälp mig!

Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :(

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har det headsetet själv och det finns inga problem. Sry, kan itne hjälp dig :(

måste man installera nått elr?
Nivå 2 · Novis

Du har troligen en surroundinställning på. Kanske du har creative som ljudkort? Issåfall får du byta på dess inställning.

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator

Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen.

1 Jan 2010
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Ah, detta går att åtgärda snabbt, berätta först vilket program du använder när du spelar upp filmen.

windows media player
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

måste man installera nått elr?

nej jag installerade inget :P

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
↗ till inlägget
↗ till inlägget

windows media player

Nej, du skall inte använda windows media player till att se filmer.

Ladda ner "VLC media player", gratis och enligt mig det bästa programmet att se filmer på. :)

http://www.videolan.org/mirror-geo.php?fil...1.0.3-win32.exe

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in