💬
Logga in
Fuska.se

Guild Wars

168 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare

Tycker tvärt om :P Gillar att man kan va flera ute xD Men ibland skönt med andra som inte sitter och dödar andras fiender xD Har inte sätt 2an. Kanske blir bra. Kanske börjar spela igen (lol sluta för wow xD). Men nu har jag inte wow så nån som vill köra lite kanske?

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #162

Har hört att de delvis ska ändra det systemet. Om jag inte fattat fel så ska man kunna träffa folk utanför städer också, men missions och liknande kommer ha samma system som ettan.

1 Jan 2010
Nivå 6 · Fuskare

Är guilden fortfarande kvar? Glömde typ bara bort GW och därför inte spelat, håller på att ladda ner det still steam atm.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Är guilden fortfarande kvar? Glömde typ bara bort GW och därför inte spelat, håller på att ladda ner det still steam atm.

nice bump

Nivå 9 · Veteranfuskare
Trådstartare #165
↗ till inlägget

Guilden är död.

Nivå 6 · Fuskare

Ah fuck.

2 Jan 2010
Nivå 3 · Lärling

Jag spelar inte men kan testa.

Kostar det?

Om det kostar så har jag en annan fråga:

Hur mycket kostar det?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Kostar väl ungefär 100:- per spel. Du kan köpa vilket av spelen du vill och spela. Sen kan du köpa de andra spelen som låser upp nya områden, classer osv. Inget av spelen ökar maxleveln. Det kostar ingenting i månaden.

4 Jan 2010
Nivå 2 · Novis

Körde det ett tag. hede köpt nightfall men fattade ingenting när man gick ut och slogs så dog jag jämt.... :(

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in