💬
Logga in
Fuska.se

Vad Är Era Favo Spel?

20 svar · startad

Trådstartare #1

hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: post-88126-1262530843_thumb.jpg

Många, RCT3 , MW2, LBP, m.m

GTA IV.

↗ till inlägget

hej, jag är asken. vad är era favo spel?? minna är uncharted 2, assassin´s creed 2 och little big planet mm... om ni har några favo spel så kan ni skriva de här om ni vill. :D ;: post-88126-1262530843_thumb.jpg

Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel?
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Såg att du skrivit i en annan tråd att LBP är ditt enda spel till PS3, hur kan du då säga att Uncharted 2 och ASsassin's Creed 2 är dina favoritspel?

Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Han kan ha hyrt dem, spelat hos kompisar osv.

Går det att hyra PS3 spel?
↗ till inlägget

Går det att hyra PS3 spel?

Vissa företag hyr ut spel.

5 Jan 2010
Trådstartare #8

Jag har spelat Uncharted 2 hos en kompis och assasssin's creed 2 PS har jag Köpt Burnout Paradise the ultimat box!

Senast ändrad:

Drogar sönder Modern Warfare 2

Kan dock inte spela det för det är på lagning

6 Jan 2010

Uncharted 2 <33

1 Feb 2010

mw2 och cod4

väntar just nu på Skate2, dölit elr bra?

2 Feb 2010
↗ till inlägget

ehm....rätt kul

MV2

TF2 och NSMBW ( new super mario bros. WII) :D :D

↗ till inlägget

Till Ps3? Coolt.
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Till Ps3? Coolt.

Han är en P12 som spammar.

Kolla den andra "Favorit-spel" tråden för mina svar.

1 Apr 2010

Skate 2, MW2 (Har dock inte det men spelar det ganska ofta hos en kompis.)

↗ till inlägget

om du vill kan du köpa mitt för 100 spänn och frakten får du betala kontakta mej på min mail [email protected] om du vill köpa det för det är inte min grej och det är inte en repa eller någonting ser ut som ny om du vill kan jag skicka foto på skivan. har knappt använt det nämligen använde det typ i 2-3 veckor seedan la jag tillbaks det i fodralet och har seplat en gång till sen dess när min kompis så gärna ville spela det jag säger bara bahhh
2 Apr 2010

1:

http://www.gamereactor.se/media/84/heavyrain_198475t.jpg

2:

http://www.toys.ie/product_images/G07794_M.jpg

3:

http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/5/955125_126389_front.jpg

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in