Jag behöver tips för att göra en film. Jag tänker göra den med GTA: San Andreas.
Jag hittar ingen bra handling.
Vad som helst.
ni får gärna skriva vad som kommer hända i handlingen och så.
Jag behöver tips för att göra en film. Jag tänker göra den med GTA: San Andreas.
Jag hittar ingen bra handling.
Vad som helst.
ni får gärna skriva vad som kommer hända i handlingen och så.
Filma varje gång du dör? ;)
Typ:
Stunt?
När du moddar?
När du typ slaktar gäng?
Eller, som jag har sett nån gång på Ytube, ta en tjej på gta [asså tjejerna man kan ha ^^] Och gör ett drama av det?
._.
Tänkte snabbt, kanske dåliga, kanske bra :D
Na.. Det ska liksom va en story ingen ''GTA:SA Stunts'' eller ''GTA:SA Mission 2'' eller nåt sånt.
Exempel some denna som denna.
↗ till inläggetTyvärr, några nödvändiga filer saknas. Om du ville läsa ur ett ämne är det möjligt att den är flyttad eller raderad. Backa och försök igen.Na.. Det ska liksom va en story ingen ''GTA:SA Stunts'' eller ''GTA:SA Mission 2'' eller nåt sånt.
Exempel some denna som denna.En GTA Film
Fixat nu!
Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det..
↗ till inläggetNe det kan jag inte det är därför jag frågar.Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det..
↗ till inläggetLäs om inlägget =)↗ till inläggetNe det kan jag inte det är därför jag frågar.Kan du inte själv komma på en bra handling kan du omöjligtvist göra en bra film av det..
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in