Ja de e så här att jag har klarat 2an.4an,5an och 6an på Veteran difficulty och skulle nu vilja testa call of duty 3 på veteran...
Finns det något ställe på internet man kan köpa det?
(Frågar på grund av att dom slutat tillverka spelet)
Ja de e så här att jag har klarat 2an.4an,5an och 6an på Veteran difficulty och skulle nu vilja testa call of duty 3 på veteran...
Finns det något ställe på internet man kan köpa det?
(Frågar på grund av att dom slutat tillverka spelet)
På Xbox Live
↗ till inläggetMen asså... hur roligt är det att ha ett inladdat spel utan skiva?På Xbox Live
Jag vill ha alla till min samling....
Det är nog lika roligt. Man köper ju ett spel för att spela det, inte för att stirra på det i nån hylla.
↗ till inläggetDet är nog lika roligt. Man köper ju ett spel för att spela det, inte för att stirra på det i nån hylla.
Håller inte alls med. Tycker också det är kul att ha spelet i en spelhylla, i en samling. Man kan låna ut spelet också, byta in det eller t.o.m sälja det.
spelbutiken?
EB games har det, Game har det, Jag har det. Tro mig, det finns.
Fast det suger :(
Typ alla spel-butiker har det!
Ska köpa de av en kompis nu för 120 kr :)
↗ till inläggetSka köpa de av en kompis nu för 120 kr :)
Lagom onödig den här tråden blev. Googla nästa gång innan du frågar vart man kan köpa det.
↗ till inläggetGjorde det... men det stog slutsålt överallt och jag vill inte köpa från nån utländsk sida som amazon eller nåt↗ till inläggetSka köpa de av en kompis nu för 120 kr :)
Lagom onödig den här tråden blev. Googla nästa gång innan du frågar vart man kan köpa det.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in