Tjenna
Har blivigt banad på grund av macroing. Har inte kunnat spela på typ 2 månader undrar i fall jag kommer kunna spela igen eller om den är avstängd för alltid? :)
Tjenna
Har blivigt banad på grund av macroing. Har inte kunnat spela på typ 2 månader undrar i fall jag kommer kunna spela igen eller om den är avstängd för alltid? :)
↗ till inläggetAvstängd för alltid.Tjenna
Du får helt enkelt göra ett nytt konto ifall att du vill spela.
Jag tror det ska gå att överklaga.
Varför skulle dem släppa in nån som har macroat?
↗ till inläggetDet går att överklaga, men det hjälper inteJag tror det ska gå att överklaga.
↗ till inlägget↗ till inläggetDet går att överklaga, men det hjälper inteJag tror det ska gå att överklaga.
Om dem accepterar så får han tillbaka gubben, fast dem brukar inte göra det så ofta när det gäller macroing.
↗ till inlägget
Om dem accepterar så får han tillbaka gubben, fast dem brukar inte göra det så ofta när det gäller macroing.
Jo, det e rätt självklart att han får tillbaka gubben om dom accepterar...
Dem är väldigt hårda inom detta. Inte ens level 138 får tillbaka sitt konto om han blir busted.
↗ till inläggetDem är väldigt hårda inom detta. Inte ens level 138 får tillbaka sitt konto om han blir busted.
Vilken regel man än bryter så finns det alltid en chans att få tillbaka sitt konto. Inte direkt såklart, så spara din appeal, för du kommer behöva den sen. Det kommer ta minst ett år innan du har någon chans på din appeal. Tiden läker alla sår som man brukar säga.
Efter ett år så går alla dina appeals eller offences bort.
↗ till inläggetEfter ett år så går alla dina appeals eller offences bort.
Inte för macroing idiot.
Försök att säga att du ska ta självmord genom att använda en VPS, det har funkat förut och kan funka fortf. om du har tur.
Klart det går idiot.
Varför blev två av mina gubbar unbannade för nån månad sen då?
okej tack för svaren :)
Vad är macroing=
OnT: Jag vet inte svaret. Har aldrig blivit bannad själv. :D
↗ till inläggetBotting...Vad är macroing=
OnT: Jag vet inte svaret. Har aldrig blivit bannad själv. :D
↗ till inläggetNein din noob, macroers får alltid på "time expires" N/A det betyder PERMANENT om man inte försöker APPELA!Klart det går idiot.
↗ till inläggetTjenna
Du kan skicka ett meddelande till Runescape-administrationen om du tycker att du blev orättvist bannad!
↗ till inläggetTroll, no pic no proof.Klart det går idiot.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in