Jag Googlade lite på Pokemon Pearl och hittade någon fusk sak som hette Action Replay, då undrar jag om det är något slags program, eller om det är något speciellt man ska trycka för att få det.
Alltså, Hur får man det?
Jag Googlade lite på Pokemon Pearl och hittade någon fusk sak som hette Action Replay, då undrar jag om det är något slags program, eller om det är något speciellt man ska trycka för att få det.
Alltså, Hur får man det?
↗ till inlägget
Jag har gjort det, men jag fattar inte -.-
Action Replay är en inofficiell fuskmaskin, som du stoppar i som ett spel i din DS. Den kan sätta in olika sorters koder i spelet.
↗ till inläggetNoob, det är en sak du stoppar i ditt DS, sen startar du den precis som om det vore ett spel, sen stoppar du i ett DS spel och då får du välja koder till spelet
↗ till inläggetAction Replay är en inofficiell fuskmaskin, som du stoppar i som ett spel i din DS. Den kan sätta in olika sorters koder i spelet.
Finns den att köpa i en vanlig spelbutik, som tex gamestop?
Det kan jag svara på; Ja, det kan man
↗ till inläggetDet kan jag svara på; Ja, det kan man
Okej :) Ungefär hur mycket ligger det på?
↗ till inläggetTyp 100-150kr
Är du tokig? Ungefär från 200 och uppåt kostar det.
Det finns annars Action Replay på Megastore för 175. Men dem ser annorlunda ut jämfört med de som fanns på marknaden förut.
den jag köpte kostade 299 sek.
Min kostade drygt 150kr, var dock rea tror jag.
http://megastore.se/template/next,Product.vm?itemid=2103124 <-- köp den, är dock osäker på varför den heter ez...
det e den jag har och den funkar perfa så den rekomenderar jag.
Min kostade också runt 299 men den liknande inte alls den på hemsidan.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in